אוק 27, 2015
Admin

פרקט למינציה – מעצבים את חדר הילדים

אם יש לכם ילדים בבית ואתם מעוניינים לעצב את חדרם ביעילות ובטעם טוב מבחינה סגנונית, אחד מהפתרונות המושלמים לחדר ילדים יהיה פרקט מסוג למינציה.  במאמר זה נספק לכם את כל היתרונות ולכן את כל הסיבות לרכישת טפטים לחדרי ילדים ונוער ופרקטים סינטטיים איכותיים לרצפה של חדרי הילדים. הבה נתחיל.

 

אם אתם מעוניינים לשפץ ולעצב את חדרי הילדים בבית, קרוב לוודאי שבדומה להורים אחרים גם אתם תגיעו מהר מאוד למסקנה שאחת הבחירות הטובות ביותר בכל הקשור אל חיפוי הרצפה הוא פרקט למינציה ובחירה טובה לא פחות לחיפוי קירות חדרי הילדים הם טפטים לחדרי ילדים ונוער. היתרונות של פרקטים סינטטיים רבים:

  • בידוד נהדר- הפרקט מבודד את הקור ואת החום. כלומר, הילדים יוכלו לצעוד עליו יחפים וגם התינוקות בבית יוכלו לזחול עליו ולהישאר יחפים מבלי הדאגה שמא הם יצטננו וזאת משום שהרצפה קרה.
  • בטיחותי- הפרקט הוא בדרך כלל רך יותר מכל סוג ריצוף אחר, אם הכוונה היא אל ריצוף שיש או קרמיקה. גם כאשר הכוונה היא אל פרקט סינטטי, החלק המרכזי של הפרקט ברוב המקרים יהיה עשוי משבבי נסורת כאשר מתחתיו גומי מיוחד או ספוג ולכן הרצפה תהיה רכה יותר ממרצפות.
  • עמידות – נכון להיום יש אפשרות להזמין פרקט למינציה איכותי בעל רמת שחיקה גבוהה וכזה שעשוי מחומרים נהדרים שמבטיחים עמידות לאורך זמן גם כאשר הילדים מזיזים רהיטים בחדר, נוסעים עם האופניים על הפרקט ומבצעים פעולות נוספות שיכולות לפגוע בחיפוי לרצפה.
  • מראה נפלא- נכון להיום היצע הפרקטים גדול וכל אחד יכול לבחור בפרקט באותו סגנון עיצוב בו הוא מעוניין וזה שמתאים בצורה הטובה ביותר לחדרי הילדים שלו. יש פרקטים בצבעים שונים ובדוגמאות רבות שמשדרות חמימות ויוקרה שמתאימה לחדרי ילדים.
  • ניקוי מהיר- ניתן לנקות במהירות פרקטים, כל שצריך הוא לעבור על הרצפה עם סמרטוט לח והחדר נראה נפלא.

 

הבחירה הנכונה בפרקט

חשוב לדעת שיש  סוגים שונים של פרקטים סינטטיים שמיועדים במיוחד לחדרי ילדים, אם מדובר על פרקטים בעלי רמת שחיקות גבוהה שמוצעים במגוון הדפסים המתאימים לחדרי ילדים, כמו למשל הדפסי דובונים לחדרי התינוקות וסוגים נוספים של הדפסים לחדריהם של ילדים בוגרים יותר. בחירת הפרקט והטפט לחדר הילדים  צריכה להתבסס על טעמו הסגנוני של ילדכם, החזון העיצובי של ההורים, תכנון עתידי חכם שילווה את הילד גם בתור נער ובוגר ורמת שחיקה שמתאימה לדפוס ההתנהגות של רוב הילדים, כלומר לריצות, הזזת רהיטים, קפיצות ועוד.

כתוב תגובה

פרסומת