פבר 23, 2016
Admin

בניה ירוקה – יתרונות רבים לה

 

בנייה ירוקה הינה בניה שמתחשבת בכל נושא של איכות הסביבה. היא נעשית באמצעות חומרים טבעיים כמו: עץ וגבס ומיעוט ככל האפשר בבטון שפולט גזים. בנוסף, הגימור נעשה בעזרת חומרים מבודדים אשר יוצרים בידוד לגגות, לקירות ולצנרת שמובילה מים חמים, וזה ממעיט בצורך לחימום מסיבי של הבית. השימוש בחימום באמצעות נפט וסולר פוחת ויש תרומה לסביבה. על הגג מתקינים דוד שמש או שהחימום נעשה באמצעות גז חסכוני. כך, שבכל מצב יש תרומה נוספת לחסכון כספי.

מים הם משאב יקר ערך במדינה ים תיכונית וגם מחירם יקר, ולכן, ניצול מרבי של מי גשמים תורם להפחתת השימוש בכמויות המים. בנייה ירוקה כוללת גם מערכת סינון וניקוז למים אפורים. כלומר, מים שעשו בהם שימוש לרחצה ולהדחת כלים שישמשו להשקיה ולצרכים אחרים. על ברזים ניתן להרכיב מכשירים חוסכי מים כדי שזרם המים לא יהיה מוגזם ויגרום לבזבוז מיותר. יתרונותיה של בנייה ירוקה רבים, ואפשר לנצלה לתועלת בעלי הנכסים.

חיסכון בכסף ותרומה לסביבה

במקרים רבים, ניתן להקים מבנים באמצעות חומרי בנייה קלים  וירוקים כמו עץ, ואת הגימור לעשות בעזרת גבס, טיח, צבע, חומרי בידוד לסוגיהם ועוד. ברור הוא שיסודות הבית חייבים להיות יציבים ואז משתמשים בשיטות הקונבנציונאליות להשגת מטרה זאת. יתרונותיה של בנייה ירוקה באים לידי ביטוי גם בהשקעה המרבית באלמנטים שונים של גימור. בידוד חלונות חיצוניים באמצעות חומר מבודד מיוחד. בידוד ואיטום קירות עם צבעים וחומרים נכונים, בידוד הגג באמצעות חומרים מיוחדים שמונעים רטיבות וחדירת מים ועוד, התקנת קולטים לניצול אנרגיית השמש. כמו כן, יש חשיבות למיקום הבית ביחס לשמש ואת זה משיגים על ידי חשיפה מקסימאלית של חזיתות לצפון ולדרום.

אנשים אשר דואגים לאיכות הסביבה יכולים לתרום את תרומתם הצנועה בעזרת בניית בנייה ירוקה. הם תורמים ונתרמים על ידי חיסכון כספי שמצטבר לכסף רב לאורך שנים. איכות החיים אינה נפגעת, ולעיתים, גדלה בבית ירוק. מומלץ לכל בעלי הנכסים הללו לפנות לבעלי מקצוע אשר מתמחים בנושא. אנשי מקצוע מיומנים בתחום מכירים את כל שיטות הבנייה לעומק ויכולים לתרום מהידע והניסיון שלהם לכל לקוח. יש להם תשתית מסודרת שכוללת צוותי עבודה מנוסים ומוכשרים, והם משתמשים בחומרי בנייה ירוקים ואיכותיים. יש חשיבות לכך שהבית יהיה ירוק, בטוח ויציב. יתרונותיה של בנייה ירוקה ידועים, והם מומחים בהשגתם.

 

כתוב תגובה

פרסומת