יול 3, 2016
Admin

היופי של החלונות הבלגיים

אחד האלמנטים החשובים ביותר בחלל הבית שלנו הוא אור יום טבעי. בכל דירה ובכל בית שאנחנו רואים, מדובר ברכיב העיצובי שמשפיע יותר מכל על האווירה. כאשר אנו נכנסים לדירה שמצלים עליה תריסולים מיושנים מפני השמש הבוהקת שבחוץ מייד נחוש שמדובר בדירה מיושנת שלא עברה הרמת פנים. מסגרות רחבות וישנות מטילות צל מיותר וחוסמות את הנוף. בארץ שטופת שמש ומוארת כמו שלנו, שמרבית היממה מוצפת באור יום טבעי ומשמח, התחושה של כניסה לדירה חשוכה היא לא נעימה ומיותרת. אין פלא ששיפוצים מודרניים עושים שימוש נרחב בחלונות של אלומיניום בלגי.

למה דווקא אלומיניום בלגי? מסתגר שמדובר במסגרת הצרה ביותר שמאפשרת מקסימום זכוכית ומינימום מסגרת. למראה היפה יש להוסיף את האיטום המודרני ששומר על הדירה קרירה בימי הקיץ וחמה בימי החורף. מי שהתגורר בדירה מיושנת שהרוח נושבת מבעד לחלונותיה והחום נכנס לתחומו של המזגן מבין את חשיבותו של האיטום המעולה שמעניקים חלונות בלגיים חדישים ומודרניים. לכך יש להוסיף את השיפור האדיר במראה החדר הנובע מהתקנתו של חלון שמאפשר לכמה שיותר או שמש טבעי לזרום פנימה. לא פלא שהחלונות היפים והאסתטיים הללו הפכו לנפוצים כל כך.

זרימה של אוויר ואור לתוך החלל

חלונות בלגיים אינם מתאימים רק להחלפת חלונות ישנים. אנשים רבים עושים בהם שימוש כדי לסגור מרפסות או שטחים חיצוניים כאשר הפרופיל הדק של המסגרות והפתיחה האסתטית של החלונות והדלתות מאפשרים מקסימום זרימה של אוויר ואור לתוך השטח, ומשאירים את האווירה הנעימה של החוץ ביחד עם הגנה מתנאי האקלים בעת הצורך. אנחנו פוגשים את החלונות והדלתות הבלגיים לא רק במרפסות ובחצרות פרטיות אלא גם בבתי קפה שרוצים להגן על לקוחותיהם ממזג האוויר תוך שמירת האווירה הנינוחה של ישיבה בחוץ.

כאשר מחליטים להתקין חלונות מסוג בלגי מומלץ לבחור בעל מקצוע מומחה לתחום שיוכל להתאים עבורכם את הפרופיל הנכון – לכיס, לטעם ולתנאים בחלל המשופץ. העבודה דורשת מומחיות וידע, וכן היכרות של ממש עם האפשרויות השונות בשוק. בנוסף כדאי לבחור בחברה שתעניק לכם שירות לקוחות בלתי מתפשר ואחריות מלאה על המוצרים ועל ההתקנה. כאשר מדובר בחלונות בלגיים פשרה על איכות המוצר או ההתקנה עשויה להסתיים בקלות בהוצאות נוספות ובעגמת נפש. התקנת החלון, איכותו ואיכות עבודת האיטום עושה את כל ההבדל בין חוויה מלהיבה ואסתטית לטרדה של ממש. בחרו בחברה מקצועית ואל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

כתוב תגובה

פרסומת