ינו 19, 2021
Admin

איך לשדרג את החוויה שלכם

שתיית קפה היא אחד הדברים המהנים שאפשר לעשות במהלך היום: רגע קטן שכולו שלנו. לא משנה איך אתם שותים את הקפה שלכם: עם קפסולות, נס קפה פשוט או שאתם טוחנים בעצמכם את הפולים – יש כמה דברים קטנים שאפשר לעשות כדי לשדרג את חוויית הקפה שלכם ולהעלות אותה רמה.

לארגן את האווירה

נתחיל דווקא במסביב של שתיית קפה. האם אתם נהנים מטקס הקפה הקבוע שלכם או שאתם בוחרים קפסולות בלי לשים לב? האם אתם מפנים לעצמכם כמה דקות בתוך הטירוף של היום או שאתם מכינים קפה נמס בצורה אוטומטית? הכי חשוב להתחיל בלדאוג לכך שיהיו לכם כמה דקות במהלך היום (ואולי גם כמה פעמים ביום) לשתות את הקפה שלכם בנחת. בין אם אתם הורים עייפים או עובדים במקום עבודה אינטנסיבי, יש לכם את הכמה דקות האלה שתוכלו לפנות רק לעצמכם. זה לא צריך להיות כתוב ביומן או בתזכורת בטלפון, אלא במודעות שלכם. זה יכול להיות בשעות הבוקר המוקדמות או דווקא בערב מול הטלוויזיה אחרי שכולם כבר הלכו לישון. לא משנה איך – העיקר שתהנו מהקפה שלכם.

הספל הקבוע שלכם

לרובנו יש אותו: ספל קפה שאנחנו אוהבים לשתות ממנו. נכון, אפשר תמיד לגוון, אבל איכשהו נגיע אליו בסופו של דבר. למה שלא תשדרגו את ספל הקפה שלכם? כמו בגיוון של קפסולות לקפה, כך גם בספל הקפה עצמו. גשו לחנות (או חפשו אונליין) ובחרו כוס קפה מפנקת במיוחד. זו יכולה להיות כוס זכוכית עם עיצוב מגניב, או אולי ספל מאג פשוט שכיף לאחוז בו. הרבה יותר כיף לשתות קפה מספל שאוהבים ושאנחנו יודעים שהוא רק שלנו. גם במקום העבודה אפשר תמיד לבחור ספל שיהיה רק שלכם. זה גם יותר אקולוגי וגם מוסיף מימד אישי למקום העבודה שלכם.

ומה בצד?

חובבי הקפה נחלקים לשניים: אלה שאוהבים משהו קטן ומתוק עם הקפה שלהם ואלא ששותים את הקפה שלהם לבד, בלי שום דבר לצידו. אם אתם משתייכים לסוג הראשון של האנשים שאוהבים קפה עם משהו מתוק בצד, כדאי שבהפסקת הקפה הבאה שלכם תשקיעו. זה הזמן ליהנות משוקולד איכותי ומפנק, מאפה שאתם אוהבים או עוגיה תוצרת בית. תהנו מהרגע הזה ותחשבו על הקלוריות לאחר מכן.

עם מי שותים?

רגע של קפה לא חייב להיות רגע בודד. קפה טחון או קפסולות, נס קפה או קפה שחור – בטוח יש מישהו שישמח לשבת ולשתות אתכם. זה יכול להיות חבר לעבודה, או בן/בת הזוג. יש מי שמרגישים קרוב מספיק אל השכנים כדי לשבת לקפה ביחד. בזמנים של ריחוק, כמו עכשיו, אפשר להחליט ששותים יחד קפה בזום. כן, סתם בשביל הקטע. תמיד כיף לשבת לקפה עם עוד מישהו ולחלוק ביחד את הרגע הזה שיש בו קצת שקט בתוך העומס והרעש של היום יום.

כתוב תגובה

פרסומת