אוק 25, 2012
admin

רפואת שיניים אסתטית – הפיתרון לחיוך כובש ומושלם!

חיוך יכול להוביל אותנו לאינספור היבטים חיוביים בחיים ולפתוח עבורנו דלתות רבות, זוהי אינה קלישאה כי אם האמת לאמיתה. לכן זה אך טבעי כי חיוך אסתטי, יפה ואיכותי הוא מרכיב חשוב עבורנו ועבור הסביבה. רפואת שיניים אסתטית היא הפיתרון האידיאלי להשגת אותו חיוך כובש ומושלם, עבור מכלול של בעיות ומצבים וכמעט עבור כל אחד ואחת. בין אם מדובר על הלבנת שיניים איכותית או התקנה של שתלים דנטליים בחלל הפה, עולם הרפואה האסתטית מפותח מאוד כיום ומשיג תוצאות מדהימות. כתר חרסינה היא היום למשל דבר שגרתי, ולרוב לא ניתן להבחין כלל שלא מדובר על שן רגילה.

הלבנת שיניים – פיתרון נגיש ומהיר לחיוך מקסים

עבור אנשים רבים מאוד הלבנת שיניים היא פיתרון פשוט יחסית, נגיש ומהיר להשגת אותו חיוך לבן, בוהק ומקסים. כאשר אין בעיות מבניות בשיניים, שיניים חסרות וכיוצא באלו, כאשר צבע השיניים פשוט דהה ונפגם לאורך השנים, הלבנת שיניים מאפשרת לשחזר את החיוך  הלבן שהיה לכם בצעירותכם. לצד זאת, לעיתים הלבנת שיניים מהווה מרכיב סופי ואסתטי בטיפול שחזור או שיקום מקיף הכולל למשל שתלים דנטליים או כתרים – כאשר במקרה זה הלבנת שיניים מהווה טיפול משלים או צורך מהותי על מנת לשוות לחיוך מראה אחיד וטבעי.

ידוע כבר כי עישון, מזונות רבים מאוד ושגרת החיים היומיומית כולם פוגעים בשיניים ובצבען, מה שנותן מראה צהבהב ולא אסתטי פעמים רבות. הלבנת שיניים פותרת זאת בצורה יעילה ובטוחה ובהחלט משחזרת חיוכים בצורה מופלאה.

כתר חרסינה – בסיסי בשיקום ושחזור החיוך

כתר חרסינה הוא כלי המשמש את רפואת השיניים האסתטית כבר שנים רבות יחסית, כאשר כיום יש שיטות מדויקות ויעילות מאוד בתחום זה. כתר חרסינה יכול להיות מולבש לע שן שעברה טיפול שורש והיא חלשה מדי, על שיניים שבורות ועל שיניים המצריכות טיפול אסתטי לקבלת מראה אחיד ואלגנטי יותר. זהו פיתרון בסיסי חסית של שיקום ושחזור החיוך, לעומת שתלים דנטליים למשל שהם מורכבים יותר ויקרים יותר. כתר חרסינה  למעשה מולבש על השן הספציפית והרלבנטית, כאשר הכתרים מיוצרים על פי מדידות מדויקות ובאופן מותאם אישית במעבדות מיוחדות.

כתר חרסינה יכול להיות בנוי מבסיס מתכתי ייעודי שעליו מולבש ציפוי חרסינה למראה טבעי יחסית, הוא יכול להיות כתר מלא (זירקוניה) אשר מקנה מראה טבעי במיוחד ומחייב מקצועיות מעולה בביצועו. כאשר הרופא המטפל מבצע טיפול כתר חרסינה כהלכה, קשה מאוד עד כדי בלתי אפשרי לראות שהחיוך עבר טיפול שחזור או שיקום.

שתלים דנטליים – קדמה רפואית מרתקת

שתלים דנטליים הם שיא הקדמה ברפואת שיניים אסתטית ומשקמת. יש סוגים שונים של שתלים דנטליים ויישומים רפואיים שונים בהתאם לצורך, החל בגשרים לשחזור שיניים חסרות ועד השתלה מלאה של "שן" חדשה ומתפקדת להפליא. שתלים דנטליים הינם טיפול מורכב יותר, הדורש מקצועיות ללא פשרות, כאשר התוצאות איכותיות ומאפשרות תפקוד מלא של השתל למשך שנים.

למידע נוסף: ד"ר רוני אמיד המלצות

כתוב תגובה

פרסומת