אוק 20, 2013
Admin

מבטחים את העתיד

החוק במדינת ישראל מחייב כל בעל עסק המתחזק חברת שמירה לרכוש סל ביטוחי לעובדיו. ביטוח חברת שמירה נועד להגן על העובד במעמד פגיעה כתוצאה ממעשה מחדל הן של השומרים והן של בעלי החברה. תפקידו של ביטוח חברות שמירה הוא לפצות את העובד במידת הצורך ובמקרי חרום ולא להפקירו בידי הגורל. אין ספק כי בעלי עסק לא ששים להוציא כספים אותם הם יכולים לחסוך, אך בכל הקשור אל הביטוחים לא נותרה בידיו הברירה משום שהחוק עבר בכנסת את הקריאה השלישית והפך לחובה.

כיצד בוחרים את החברה דרכה רוכשים פוליסות

חברות ביטוח רבות מאפשרות לכם לרכוש ביטוח חברת שמירה אך עוד לפני שאתם ממהרים לבחור בחברה דרכה תרכשו את הפוליסות עליכם לברר מספר קריטריונים מהותיים בין היתר:

  • ניסיון החברה – עוד לפני שאתם חותמים על הפוליסות, כדאי שתבחנו את ניסיונה של החברה משום שלניסיון חשיבות נעלה בהתאמה של הפוליסות לארגון. את ניסיון החברה תוכלו לבחון אל מול החברות איתן עובדת החברה ומספר הלקוחות שנעזרים בשרותיה. ככל שהחברה קיימת זמן רב יותר בתחום וככל שיש לה יותר מבוטחים כך ניתן להסיק כי היא בעלת ניסיון עשיר. שימו לב כי לניסיון החברה גם משמעות בזמן אמת בו אתם תובעים את דרישותיכם אל מול הזכויות בפוליסה.
  • גב כלכלי – חשוב מאוד לרכוש פוליסות ביטוח מחברה בעלת גב כלכלי חזק ויציב, שהרי לא תרצו להגיע למצב בו אתם תובעים את החברה בסכומי כסף גדולים ולגלות כי אין ביכולתה לספק את הסכומים הנדרשים. תביעות כנגד סוכנויות ביטוח הם הליך שבשגרה ועל כן עוד לפני שאתם סוגרים חוזה ורוכשים פוליסות בדקו עד כמה משומנת החברה ולה היכולת לשלם את הנדרש.
  • שרות מקצועי – אחד הדברים החשובים בענף הביטוחים הוא השירות. בעת תביעה שהוא מצב לא נעים לכל הדעות, תאלצו לבקש מהחברה ללוות אתכם במהלך התביעה באמינות ובמקצועיות ועל כן שירות מקצועי ואישי יכול להפוך את התביעה מבירוקרטית ומסובכת, לפשוטה מהירה ונוחה.
  • מיקום החברה – בעידן האינטרנטי בו ניתן להזמין מוצרים מסין ברשת ולקבלם בישראל, אין צורך לבחור בחברת ביטוח הממוקמת קרוב לבית העסק שלכם או לביתכם ואתם בהחלט יכולים לבחור ביטוח חברות שמירה מכל איזור בארץ.

ביטוח חברת שמירה הוא ביטוח חיוני וכיום הוא נדרש על פי חוק כתנאי להפעלת בית העסק שלכם. אם אין אתם מחפשים צרות בעתיד, בחרו בחברה מובילה ורכשו דרכה את הפוליסות הנדרשות.

כתוב תגובה

פרסומת