ספט 22, 2014
Admin

המרכז למחול שוהם – מבחר של אפשרויות במקום אחד

תחום המחול הוא תחום מרתק וקסום במיוחד. הוא מציע כמה סגנונות שונים של ריקוד והוא יכול להתאים לכל גיל, אפילו לילדים בגיל הרך, ולכל רמה, הן לחובבנים והן למקצועיים. אפשר לעסוק בתחום באופן מקצועי במסגרת של להקת מחול ואפשר גם לעסוק בו באופן חובבני לשם ההנאה. המרכז למחול שוהם מציע מבחר של מסלולי לימוד, המתאימים הן לשם ההנאה והן כדי להפוך בעתיד למקצועיים בתחום. מרכז זה מתמחה בכמה סגנונות שונים של ריקוד והוא כולל צוות מקצועי במיוחד של מורים, המעבירים את שיעורי המחול ברמה גבוהה ובאווירה נפלאה.  

חוגים לשם ההנאה

במסגרת החוגים השונים המוצעים על ידי המרכז למחול שוהם, ומיועדים לכל מי שרוצה לעסוק בתחום באופן חובבני ולשם ההנאה בלבד, אפשר למצוא: פעילויות שונות של מחול, המתקיימות בכל שבוע במשך שעתיים, וכוללות סוגים שונים של ריקוד בחדרי הסטודיו של המרכז. אלה יכולים להיות חוגים המתאימים לילדים בגיל הרך, בגיל שלוש וגם חוגים לבוגרים יותר. הרעיון המרכזי שבהם הוא ההנאה שבריקוד. חוגים אלה המוצעים לכם על ידי המרכז למחול שוהם מספקים כלים רבים לאלה, המשתתפים בהם, אך יחד עם זאת שמים דגש רב מאד על הכייף שבריקוד ועל ההנאה הרבה שהוא מציע.

חוגים מקצועיים

לצד חוגים אלה, מוצעים גם החוגים המקצועיים של המרכז למחול שוהם. החוגים המקצועיים מתקיימים מספר פעמים בשבוע וכוללים בין שש לשמונה שעות סך הכל בכל שבוע של לימוד. המסלול המקצועי זה מיועד לבעלי ניסיון, למי שרואה עוסק בתחום המחול באופן מקצועי ורוצה לקחת חלק בלהקות ייצוגיות שונות. המסלול המקצועי משלב מגוון רחב מאד של שיעורים, החושפים את המשתתפים בהם אל וריאציות שונות של ריקוד, אל כלים רבים הנדרשים מכל רקדן ואל ז'אנרים שונים במחול. מי שבוחר לקחת חלק בכך יכול להצטרך ללהקות הייצוגיות של המרכז למחול, המשתתפות בפסטיבלים שונים בכל הארץ, בתחרויות, בכנסים ואפילו בחו"ל.

השתתפות בפרויקטים שונים

תלמידי המרכז למחול שוהם משתתפים לאורך כל השנה בפעילויות שונות המספקות להם כלים נוספים ומאפשרים להם לחוות את הריקוד מזוויות שונות. מדובר במסגרת לימודית ברמה גבוהה מאד המאפשרת לכל התלמידים לקחת חלק בחוגי העשרה ובפעילויות המוסיפות לידע וליכולת שרכשו במשך הזמן. בוגרי בית הספר יכולים להשתלב, בתום הלימודים, בלהקות מחול מקצועיות הפועלות בארץ או בעולם וכן גם בפרויקטים חשובים מאד ההופכים אותם לרקדנים טובים עוד יותר, המסוגלים להתמודד עם אתגריו הרבים של התחום ובמיוחד עם מקצוע הריקוד.

כתוב תגובה

פרסומת