נוב 23, 2014
Admin

ללמוד לרקוד – כיצד למצוא את המסגרת המתאימה

הילדים שלכם מגלים עניין בתחום המחול? אתם מחפשים מרכז שמציע חוגי ריקוד, שמתאימים לילדים ברמות שונות? אם כן, תוכלו למצוא בארץ כיום לא מעט מרכזים למחול, כמו המרכז למחול שוהם, שמציעים שפע של חוגי נהדרים לילדים בטווח גיל רחב. רגע לפני שאתם בוחרים את המסגרת עצמה, הנה כמה פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון ולוודא שהמרכז למחול שבחרתם עבור הילדים שלכם, אכן המתאים ביותר:                                                                  

  1. אילו סגנונות מחול מוצעים בו – לפני שאתם רושמים את הילד או הילדה שלכם למרכז המחול, בדקו אילו סגנונות מחול מוצעים בו. המרכז למחול שוהם, למשל, מציע כמה סגנונות שונים. אם הילד או הילדה שלכם נוטים לסגנון ריקוד מסוים, חשוב שתוודאו שסגנון הריקוד אכן מוצע במקום. מצד שני, ובמיוחד אם הם צעירים, כדאי לחשוף אותם לכמה שיותר סגנונות וגם לכאלה שאינם בהכרח מוכרים ופופולאריים.
  2. לאילו גילאים מתאימים החוגים – כדאי לבדוק מראש לאילו גילאים מתאימים החוגים המוצעים במרכז המחול עצמו. ישנם מרכזי מחול שמציעים חוגים המתאימים לטווח רחב מאד של גילאים, החל מגילאים צעירים מאד ועד לגילאים בוגרים. אחרים מציעים חוגים לבני העשרה ואחרים לילדים קטנטנים. וודאו שהחוג שאליו אתם רושמים את הילדים תואם לגילם וכמובן גם לכישורים שלהם ולרמתם.
  3. מי הם המורים למחול – זהו פרט חשוב במיוחד. כדאי לבדוק מי הם המורים למחול במרכז עצמו. האם מדובר במורים מנוסים בתחום המחול ואפילו ברקדנים מקצועיים? האם אלה מורים צעירים מאד או אולי מבוגרים? בכל מקרה, כדאי לדעת מי הוא צוות המורים במקום ואף גם מומלץ להגיע אל המרכז עצמו ולפגוש אותם.
  4. ניסיון ומקצועיות הן מילות המפתח – חשוב שזה יהיה מרכז מחול המתמחה בתחום, מרכז מקצועי מנוסה, המציע מבחר של חוגי מחול שונים וגם יודע כיצד לעבוד עם ילדים. לימודי מחול לילדים שונים מאלה המוצעים למבוגרים. הם מצריכים יכולות מיוחדות מצד המורים, הרבה מאד סבלנות וגם הקשה לילד והבנת צרכיו. מרכז עם מורים מנוסים ומקצועיים, כמו המרכז למחול שוהם למשל, הוא מרכז שיכול להציע לילדים שלכם את המענה המתאים ולספק להם את הכלים הנדרשים להם.

לימודי מחול הם הזדמנות נפלאה עבור הילד לפתח מיומנויות שונות וגם לצבור ביטחון עצמי. מרכזי המחול בארץ מציעים כיום חוגי מחול נהדרים העוזרים לחלק יכולות ולפתח מיומנויות חשובות. בחרו מרכז למחול שמציע סביבה ואווירה נעימה וכמובן גם מורים מקצועיים ומנוסים שיחשפו את הילדים אל התחום הנהדר הזה.

כתוב תגובה

פרסומת