אוג 25, 2015
Admin

מצעים יוקרתיים- אחד הפינוקים

בשנה שעברה, כמו תמיד אחרי ארוחת ראש השנה, ישבנו כל המשפחה לפתוח את מתנות החג. בין שלל האריזות שנפתחו קיבלתי חבילה מלבנית מהוריי- מצעים חדשים. אמי הסבירה שהסיבה בגללה קנו לי מצעים הייתה לרגל כניסתי לדירה חדשה "ומה יותר כיף ממצעים חדשים בבית חדש" היא הוסיפה.

שבוע אחר כך החלפתי ושמתי את הסט החדש. זו הייתה הפתעה בלתי רגילה: היו אלה מצעים מיוחדים, כמו שמעולם לא היו לי. התחושה הייתה חדשה ולא מוכרת. הסתבר לי שהם נקנו בחנות חדשה, בה מכרו רק מצעים יוקרתיים.

למין הרגע הראשון בו נכנסתי למיטה התחושה הייתה יוצאת מן הכלל: איכות המצעים הייתה כזו שלא הכרתי. סוג הבד בו התעטפתי היה כל כך נעים, ממש כמו לישון בתוך ענן. קל כנוצה ורך כמשי, התפנקתי במיטה ושקעתי בתוכה.

בבוקר למחרת היה זה יום שבת והחלטתי לנצל את החופש היטב. נשארתי במיטה עוד שעה קלה, מתפנק ומתרפק על המגע. גם את המשך היום העברתי במיטה, מלבד גיחות למטבח להכין קפה או משהו קטן לאכול. רק רציתי להישאר במיטה כל היום, לקרוא ספר או לצפות בטלוויזיה.

למחרת בעבודה סיפרתי לשני חברי הטובים במשרד על חוויית השינה הייחודית. זכיתי מהם לתגובה צוננת וספקנית. על כן החלטתי לעשות מעשה וכחודש לאחר מכן נסעתי לאותה חנות וקניתי שלושה סטים חדשים של  מצעים יוקרתיים, אחד לכל חבר וכמובן, סט חדש בשבילי, אלא מה. כמובן ששניהם היו אסירי תודה והודו: זו המתנה המושלמת.

בחלוף שנה, כאילו דבר לא השתנה. הבד נשאר טוב כמו ביום הראשון, הגומי עודנו מתוח היטב והצבע לא דהה ולא במעט. כיוון שהיו כה איכותיים כאילו לא נשתנה דבר, חוויית השינה עודנה נפלאה. נדמה לי שאפילו כתינוק לא ישנתי טוב כפי שאני ישם בתוך המצעים שלי.

מאז, בכל פעם שברצוני לפנק את אחד מאהוביי, אני לא חושב פעמיים: מצעים יוקרתיים הם מתנה מעולה ומיוחדת. כמה כיף לדעת שניתן לתת לחברים ומכרים מתנה נפלאה שכזו, שכל כך נעים לקבל וכל כך מהנה לתת.

כתוב תגובה

פרסומת