ספט 21, 2015
Admin

מזרן לגב – שאלות חשובות ותשובות

אם אתם חווים מצב בו אתם סובלים מגב כואב מדי בוקר, אתם קמים עייפים כאילו לא ישנתם כלל וזאת למרות שהשעון מצביע אחרת ואם אתם מרגישים שהצוואר נתפס וחלק מהשרירים בגוף תפוסים כאילו הם עברו מלחמה בלילה. קרוב לוודאי שהמזרון עליו אתם ישנים לא מתאים לכם או שהוא עשה את שלו והגיע הזמן לקנות מזרן חדש.

 

שלושת השאלות החשובות

רבים שואלים אם יש קשר בין בריאות לבין המזרון עליו שוכבים. התשובה חיובית. יש קשר ישיר בין איכות השינה וההרגשה שלכם לבין המזרונים עליהם אתם שוכבים. אם אתם קמים עם כאבי גב בחלק העליון או בחלקו התחתון. אם אתם קמים משינה ארוכה עם כאבי צוואר או אם אתם מתעוררים בקלות מכל דבר קרוב לוודאי שהמזרון שלכם עשה את שלו והגיע הזמן להחליף אותו או שמא המזרון שלכם אינו מתאים למבנה הגוף שלכם ולכן הוא גורם לכם יותר נזק מאשר תועלת. יש גם מצבים שונים בהם אנשים שסובלים מאלרגיה חווים סימפטומים של אלרגיה שנובעת כתוצאה מקרדיט האבק שמצויה בתוך המזרון עליו הם ישנים. רוב האנשים אינם מודעים לעובדה שיש מזרונים שצוברים מסות של אבק, פי חמש ויותר מכל מזרון איכותי, לאלו ניתן להציע מזרנים דוחי אלרגיה, כמו למשל מזרני לטקס.

 

שאלה שנייה שמעסיקה את רוב האנשים היא האם לקנות מזרון אורתופדי או שאין צורך. מזרון אורתופדי הוא מזרון איכותי שנועד לשרת את הגוף שלכם בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן. נכון להיום אם אתם מעוניינים להבטיח לעצמכם מזרון איכותי שיבטיח לכם שינה טובה ההמלצה היא תמיד לקנות מזרן מסוג אורתופדי.  טכנולוגיית המזרון האורתופדי תמיד תהיה מותאמת לאנשים שסובלים מכאבי גב, אנשים כבדי משקל ובכלל לכל אדם שמעוניין לדעת שהוא ישן על מזרון שמספק לו את התמיכה המקסימאלית. מזרון אורתופדי תמיד ישפר את איכות השינה שלכם וזאת משום שהוא מצליח לחלק את כל העומסים של שרירי הגוף שלכם בצורה נכונה ואחידה ולכן הוא מביא את הגוף שלכם לאיזון אידיאלי בשעת שינה.

 

אנשים רבים שואלים מה הקריטריון החשוב ביותר אותו יש לקחת בחשבון בעת בחירת מזרון. התשובה שלנו היא שתמיד יש לבחור במזרון שנוח לכם. זוהי הנוסחה המנצחת ואף מומחה אינו יכול להתחרות בה. אם החלטתם שאתם מעוניינים לקנות מזרנים מסוג קפיצים חשוב שבמזרון יהיו כמה שיותר קפיצים שכן איכות המזרון תמיד נמדדת על פי כמות הקפיצים בו.  אם החלטתם שאתם מעוניינים במזרונים מסוג ויסקו חשוב לוודא שהמזרון חוזר לצורתו המקורית לאחר ששוכבים עליו. אם הוא אינו חוזר לצורתו המקורית, קרוב לוודאי שזהו אינו המזרון האיכותי המתאים לכם.

 

אלו שלושת השאלות העיקריות שמעסיקות את רוב האנשים שמעוניינים לקנות מזרון. בהצלחה בתהליך הקנייה.

 

 

כתוב תגובה

פרסומת