ספט 27, 2015
Admin

מאמן אישי מאמן לחיים!

מהו אימון אישי? על ידי מי הוא מיושם? באילו תחומים הוא עוסק וכיצד גם אתם תוכלו להפוך להיות מאמנים אישיים? כל מה שרציתם לדעת על תחום האימון האישי בשורות שלפניכם.      Paper plane                                                                                       

COACHING- אימון אישי

תחום האימון האישי המכונה COACHING הגיח לעולם בסוף שנות השבעים של המאה הקודמת, ובתחילת דרכו הוא היה מכונה: אימון לחיים, וזאת על מנת להבדיל את עקרונות האימון האישי מענפי הספורט השונים בהם כידוע האימון הוא חלק מהדינאמיקה של הספורטאים. תחומי האימון לחיים התמקדו בתחילת דרכם ביצירת שינוי ופיתוח הרגלים חיוביים לחיים, אך במרוצת השנים הם הותאמו לכל תחומי החיים הרלוונטיים לגבי כל אחד ואחת מאיתנו, לרבות, אימון אישי לעסקים, אימון אישי להצלחה, אימון אישי לזוגות, אימון אישי להפרעות אכילה, אימון אישי לילדים ועוד.

בניגוד לטיפול הפסיכולוגי המתמקד בעיקר בעברו של המטופל, האימון האישי מתמקד ביצירת הווה ועתיד טובים יותר עבור המטופל, וכל זאת באמצעות הקניית כלים מעשיים ליומיום. כלים אלו נקבעים על ידי מאמן אישי המלווה את המתאמן (המטופל) לאורך הדרך, וזאת בהתאם להגדרת אופי האימון האישי ומטרות האימון הנקבעות באופן משותף על ידי המאמן האישי והמתאמן. בדומה לכל תחום מקצועי אחר, גם בתחום ה-COACHING תוכלו למצוא מאמנים אישיים בעלי מוניטין וניסיון לצד "חאפרים" ההורסים את הענף ומוציאים לו שם רע בקרב הציבור הרחב. יחד עם זאת, מרבית המאמנים המוסמכים הפועלים בישראל, הינם מאמנים בכירים שעברו מסלולי הכשרה והסמכה מקצועיים במסגרת קורס מאמנים כזה או אחר המתקיים במספר מוסדות ללימודי COACHING  בישראל ובעולם.

לימודי ה-COACHING מיועדים לכל אחד ואחת מכם המעוניין לקחת חלק באחד מתחומי הטיפול המודרניים והמובילים ביותר בעולם, ולכל אחד ואחת מכם בעלי הזיקה לתחום הטיפול והעזרה לזולת. בשנים האחרונות, תחום האימון האישי בישראל זוכה להצלחה רבה, ובשל הביקושים הרבים ללימודי COACHING, נוסדו בישראל מספר רב של מכללות ובתי ספר מקצועיים העוסקים בתחומי האימון השונים. לצורך הבחירה באחד מהם אנו ממליצים לכם לבחון מקרוב את תכני הלימוד המוצעים לכם ואת הניסיון המקצועי העומד לרשות המנחים באותם מוסדות לימוד. כמו כן, אנו ממליצים לכם לבחון מה היא טיב תעודת המאמנים המוענקת לכם בכל אחד ממוסדות הלימוד. בכל המקרים, מומלץ לערוך השוואה בין מספר בתי ספר ומכללות בהם מתקיימים קורסי מאמנים אישיים, ובהתאם להמלצות המופיעות לעיל, לבחור באחד מהם. בחלק מהמקרים מסלולי ההכשרה נמשכים בין מספר חודשים לשנת לימוד אחת ובחלק מהמקרים מסלולי ההכשרה הינם מורחבים יותר והם מתקיימים לאורך שנתיים עד שלוש שנות לימוד.

כתוב תגובה

פרסומת