ספט 27, 2015
Admin

השקעות בשוק ההון- עבודה של מקצוענים

עצם השינוי הוא המשתנה היחיד הקבוע בשוק ההון שאיננו דינמי, תזזיתי ובלתי צפוי ממנו בכל השווקים, יהיה סוגם אשר יהיה. השקעות בשוק ההון הן פעולה אשר לביצועה נדרשים ידע, ניסיון, חושים חדים, תכנון אסטרטגי, יכולת להגיב במהירות על שינויים, ניצול של חלון הזדמנויות שעשוי להיפתח לזמן קצוב והבנה כי התנודתיות היא מאפיין עיקרי של שוק זה. למי מכם שיש סכומים פנויים גדולים ודאי עשוי להיות עניין בהשקעתם באפיקי השקעות שונים. ריכוז ההשקעות בידי מנהלי תיקים מקנה שקט וביטחון למי שאינם בקיאים בשוק זה ואינם פנויים להשקיע בו                                                                                                              business man sitting on coins

בית השקעה גדול שמעסיק את המומחים הטובים והמנוסים ביותר בשוק ההון מעמיד לרשותכם את כל משאבי הידע והניסיון בפעילות בשוק ההון, המפעילים בכל רגע נתון שיקול דעת ומזהים הזדמנויות לניצול מרבי ומיטבי של כספכם. היתרון של שכירת שירותיהם של מנהלי תיקים נובע מהיוזמה ומהתגובה המאפשרים למקסם את התשואה של כספי המשקיע, בכפוף למסגרת ולתבנית התיק כפי שנקבעה בין מנהל תיק ההשקעה ובין הלקוח, המייפה את כוח המנהל לבצע כל פעולה שיש בה, לפי מיטב שיקול דעתו וניסיונו, כדי להשיא תשואה גבוהה.

המגרש של הגדולים

שוק ההון הומה אנשים ושוקק תנועה וחיים. העדר זמן, ידע, כישורים וניסיון מהווים סיבות מספיקות ומוצדקות לבחירה של אנשים להפקיד את ניהול כספם במסגרת שוק ההון בידי אנשי מקצוע מנוסים. שוק ניירות הערך הוא השוק של הגדולים והמבינים- דבר. הבורסה אינה סדנה ללימוד והיא אינה מקום שמומלץ להסתכן ולשלם בו את שכר הלימוד (אשר הפסדים גדולים עלולים להאמיר אותו לגבהים מסוכנים…). השקט הנפשי והביטחון שמקנה הידיעה כי ההשקעות מתבצעות על ידי אנשי מקצוע אמינים ומנוסים מאפשרים ללקוחות לייחד את כל מרצם וזמנם לעיסוקיהם ללא צורך לפצל את הקשב והריכוז, כמתחייב ממהות ההשקעות ומהאופן שבו הן מתבצעות בשוק ההון.

על המקצועיות ועל המוניטין של בית ההשקעות פיטנגו עשויה להעיד, בין השאר, העובדה כי לבד מניהול שוטף של השקעות בשוק ההון של לקוחות מוסדיים ופרטיים, אנחנו מנהלים גם את תיקי ההשקעות של שתי קרנות נאמנות גדולות. אופן פעילותו של בית ההשקעות כמנהל תיק ההשקעה של לקוחותיו מבוסס על פתיחת חשבון בנק לפי בחירת הלקוח, המייפה- בחתימתו – את כוחו של בית ההשקעות לנהל את השקעותיו. יצוין, כי על אף שבית ההשקעות מיופה כוח לניהול ההשקעות הוא אינו מורשה למשוך כסף מחשבונו של הלקוח, לבד מדמי הניהול. הקשר בין הלקוח ובית ההשקעות מבוסס על פגישות, בירור צרכים, תיאום ציפיות, הגדרה ברורה של מדיניות ההשקעה ושל תנאי ההתקשרות.

כתוב תגובה

פרסומת