ספט 28, 2015
Admin

הדברה בטוחה לכל המשפחה

 

אם בעבר אנשים היו צריכים לצאת מהבית ולחזור אליו תוך שעות רבות ולעיתים אף ימים וזאת משום ההרכב הרעיל של תרכובת ההדברה, כיום יש אפשרות לבחור בהדברה בטוחה לכל המשפחה ולסביבתה.

 

מהי ההדברה הבטוחה?

הדברה שמכונה בטוחה היא כזו שמתבצעת על ידי מומחים בתחום ההדברה. כלומר, על ידי אותם אנשים שעברו קורס מיוחד שהכשיר אותם לבצע הדברה ולאחריו הם עברו מבחן בהצלחה וקיבלו רישיון אותו הם יכולים להציג בפניכם. רישיון זה מעיד שהם רשאים לבצע הדברה. אם אתם חשים שלא בנוח לבקש מהמדביר להציג את רישיונו, תוכלו תמיד להיכנס לאתר האינטרנט של המשרד להגנת הסביבה ולוודא שלמדביר יש רישיון ושהוא אכן בתוקף (מדבירים נדרשים לחדש את הרישיון שלהם מעת לעת). דבר שני אותו חשוב לעשות הוא לבקר באתר האינטרנט של איגוד המדבירים ולוודא שהמדביר שבשירותיו אתם מעוניינים אכן רשום שם. הדברה בטוחה היא הדברה אותה מבצע מדביר מוסמך שנוקט בכל אמצעי הבטיחות הדרושים לביצועה של הדברה לבית ובהתאם לחוק. הדברה זו תמיד תכלול איתור של המקום בו הופיעו המזיקים, ניטור אותו מקום ונקיטה באמצעים שעיקרם למנוע ממצב זה להתרחש בשנית.

 

הדברה לביתכם – כללים חשובים

אם החלטתם שאתם מעוניינים לשכור את שירותיהם של מדבירים מוסמכים למטרת הדברה לבית חשוב מאוד שתיקחו בחשבון את הדברים הבאים:

  • רישיון והיתרים- תמיד יש לבקש מהמדביר להציג את רישיון המדביר שלו ולוודא שמדובר על רישיון בתוקף. בנוסף, יש לוודא שהוא משתמש בחומרי הדברה שמאושרים על החוק (משרד הבריאות/המשרד לאיכות הסביבה).
  • זמנים- יש חודשים בשנה בהם כדאי לבצע הדברה ויש חודשים בשנה בהם יש לשים דגש על פעולות מנע. מדביר מקצועי ישמח לספק לכם מידע אודות העונה האידיאלית לביצוע הדברה נגד סוגים שונים של מזיקים.
  • בריאות- הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא שמירה על בריאותינו ובריאות בני משפחתנו. מסיבה זו חשוב מאוד לבצע הדברה כאשר אנו מאתרים מזיקים או מכרסמים שיכולים לסכן את הבריאות וכן לוודא עם המדבירים שהם עושים את כל המאמצים להשתמש בחומרי הדברה שמכילים כמויות קטנות של רעלים.
  • אחריות- תמיד יש לברר האם ניתנת אחריות על פעולת ההדברה ולכמה זמן.
  • הדרכה- תמיד יש לוודא שהמדביר ישב אתכם ויעביר לכם הדרכה בכל הקשור אל פעולות מנע שיקלו על חייכם בכל הקשור אל חדירה של מזיקים ומכרסמים לביתכם.

 

לסיכום, אין תחליף להדברה בטוחה ותמיד יש לוודא שבוחרים באנשי המקצוע המהימנים והנכונים ביותר לביצוען של פעולות ההדברה.

כתוב תגובה

פרסומת