ספט 28, 2015
Admin

כיסאות – רהיטים שמשנים את מראה החדר

כסא יכול לשנות את המראה של החדר מקצה לקצה. אם בעבר כסאות היו מוכרים כרהיטים פונקציונאליים שסופחו בדרך כלל לרהיט מרכזי אחר, כיום המצב השתנה וברוב המקרים כיסא הוא פריט ריהוט עצמאי שיכול להעביר מסר עיצובי קונספטואלי לא פחות מאשר רהיטים אחרים בבית. מעוניינים לדעת על מה מדובר וכיצד גם אתם יכולים ליהנות משילובם של הכיסאות הנכונים בביתכם? התחילו לקרוא                                                                                                                                                      

 

כסאות – אפשרויות שונות

אם בעבר כיסא היה נספח לשולחן ושימש כרהיט שימושי לישיבה, כיום יש אפשרות לבחור בכיסא כאביזר עיצוב דקורטיבי, כיסא פשוט שעיקרו שימושיות וכיסאות שמשלבים את שתי הפונקציות. יש סוגים שונים  של כסאות, אם מדובר על כסאות עץ לישיבה סביב השולחן שמגיעים בגווני שמנת ופסטל שונים עם אפשרות לריפוד במגוון דוגמאות וצבעים. אם מדובר על כיסאות מדגם בונבון שאי אפשר להתעלם מהשיק שלהם ומהריפוד היפהפה שמגיע במגוון צבעים, כמו למשל ירוק פסטל,  כתום, תכלת ועוד. אלו הם רק חלק מאותם הכיסאות בהם ניתן לבחור לסלון, לחדר העבודה, למבואות הבית או לכל מקום אחר בבית. בנוסף, תוכלו לבחור בכיסאות רפלקטורים, קרי, מבריקים/משתקפים בצבעים שונים, כסאות איקס, כסאות בסגנון איטלקי פירנצה, כסאות עץ רטרו, כסאות קומודור מרופדים וזוהי רק תחילתה של רשימה ארוכה מאוד של כסאות מדגמים שונים.

 

בוחרים את הכיסא המתאים

  • תקציב- יש להחליט מראש על התקציב שישמש אתכם לקניית כסאות.
  • מטרה- יש להחליט האם המטרה של קניית הכיסאות היא דקורטיבית יותר או שימושית. תמיד צריכה להיות נטייה יותר לצד זה או אחר.
  • התאמה- חשוב לבחור כיסאות שיעניקו תמיכה מקסימאלית לגוף, כלומר יציבה נכונה.
  • חומר- רוב האנשים אינם יודעים שעור וכל מיני חומרי פלסטיק גורמים בדרך כלל להזעה ולכן חשוב לבחור בבדים אווריריים שמאפשרים זרימה טובה של אוויר.
  • סגנון- יש סגנונות רבים של כסאות וחשוב מאוד לבחור באותו סגנון שמדבר אליכם אך גם להתחשב בסגנון העיצוב הקיים בביתכם וזאת על מנת שהכיסא לא יראה לא שייך לריהוט הקיים בחדר או לקו הסגנוני בו בחרתם.

 

לסיכום, נכון להיום יש אפשרות להחליט להעמיד כסאות בר גבוהים צבעוניים ומבריקים במטבח וליצור אווירה חדשה צבעונית וצעירה במטבח הבית, להחליט על כסאות עץ רטרו מרופדים בפינת האוכל או לבחור כסאות מיוחדים במראה שלהם לחדר העבודה ועל ידי כך להשוות לחדר זה מראה מיוחד. בהצלחה.

כתוב תגובה

פרסומת