נוב 16, 2010
admin
סגור לתגובות על שירותי הובלות מקצועיים

שירותי הובלות מקצועיים

חברות הובלות בישראל עברו שדרוג משמעותי על פני העשורים האחרונים. אם בעבר, בכדי לבצע מעבר דירה או העברת משרד, היה עלינו להתכונן לקראת המעבר במשך תקופה ארוכה, ולחיות עם בלגן הנובע מארגזים הפזורים במשרד או בדירה במשך חודשים ארוכים, הרי שבעזרת השירותים המוספים אשר התווספו בשנים האחרונות אל תפריט השירותים של חברות אלו, ביצוע מעבר דירה או העברת משרד הופכת לקלה ביותר, ולנוחה ביותר.

אז אם אתם עוברים דירה או ברצונכם לבצע העברת משרד, הובלות ועוד המשיכות לקרוא מאמר זה אשר יתאר את השירותים המעולים אשר מציעות חברות ההובלה המתקדמות, אשר ימנעו מכם בלגן והתכוננות מוקדמת מוארכת לקראת המעבר.

שירותי אריזה

שירות אריזה הוא אחד השירותים הפופולאריים ביותר הנרכשים אצל חברות ההובלה על ידי תושבים במדינה אשר זקוקים לעזרה כגון:  הובלות קטנות או מעבר דירה,  ונזקקים לשירותי ההובלה בעיקר לצורך מעבר דירה, וכן על ידי בעלי עסקים הפונים אל חברות ההובלה לביצוע העברת משרד. שירותי האריזה, פשוטו כמשמעו, מתבצעים על ידי צוות אורזים מקצועי, ובדרך כלל ביום בו מתבצעת ההעברה. כמובן, שכאשר מדובר בביצוע העברת משרד יש צורך בהתארגנות מוקדמת, יחד עם זאת, מרבית המקרים ובעיקר כאשר מדובר על מצב בו אתם עוברים דירה, האריזה מתבצעת באותו יום.

וכך, ביום בו מתבצע מעבר דירה, מגיע צוות אורזים מקצועי מטעם חברת ההובלה אל הבית, ובלי בלגן עובר חדר אחר חדר, ארון אחר ארון ואורז את החפצים אל ארגזים קשיחים איתם הוא מגיע יחד עם שאר ציוד האריזה הנדרש. שימוש בשירות זה חוסך בלגן רב וכאב ראש, ובעיקר חוסך את הצורך בשהייה ממושכת עם ארגזים קודם למועד העברת דירה, מה שיוצר בלגן ואי סדר באיתור חפצים ובגדים.

שירותי פריקה וארגון הבית

השירות נוסף אודותיו נרחיב במאמר זה אותם מעניקים חברות ההובלה המקצועיות ללקוחותיהן, הוא שירות הפריקה וארגון הבית. ואכן, בשירות זה אנו למעשה חוסכים מאתנו את עיקר כאב הראש הידוע במקרים בהם אתם עוברים דירה או בעת מעבר משרד, שכן על ידי שימוש בשירותי אריזה ופריקה, כל העבודה למעשה מתבצעת על ידי חברות ההובלה…

והאם אומנם יוכלו הסבלים של חברת ההובלה לקלוע לטעמנו ולהניח את החפצים כפי שנרצה? ובכן, ישנן חברות הובלה מקצועיות המסתייעות בשירותיהם של מעצבי פנים ואנשי מקצוע בתחום הארגון, וכך לפני שמתבצעת הפריקה ובכדי למנוע בלגן ואי סדר בשעת הפריקה, מגיע צוות של אנשי מקצוע אל הדירה ומתכנן את הדרך בה יוצבו הרהיטים, ושאר החפצים בבית. כך, כאשר מגיעה המשאית עם חפצי הדירה אל משכנם החדש, נפרק הציוד בזה אחר זה אל מקום אשר הוגדר מראש, בשיתוף פעולה מלא ובתיאום עם בעל הדירה או המשרד.

לסיכום, שימוש בשירותי הובלה מתקדמים, יוכל להפוך את אותו בלגן ידוע לו הורגלנו בעת מעבר דירה או העברת משרד, לאירוע נוח, קל מאי פעם, ואף יוביל למשרד או דירה מאורגנים ומעוצבים יותר.

לא ניתן להגיב

פרסומת