ספט 30, 2015
Admin

סרטי תדמית לחברות מוצלחות

הדרך הטובה ביותר לשווק את החברה שלכם או את המוצר אותו אתם מציעים למגוון לקוחותיכם הנוכחים והפוטנציאלים היא באמצעות סרט תדמית. סרט זה יסייע לכם ליצור תדמית חיובית על החברה או רושם יוצא מן הכלל על המוצר או המוצרים אותם היא משווקת. סרטי תדמית לחברות מאפשרים לבעלי החברה לזכות באהדת קהל. ניתן להציב את הסרט באתר החברה, להפיץ אותו ברשתות חברתיות, להשתמש בו למטרת גיוס משקיעים וכיוצא בזה.

כרטיס הביקור של העת הנוכחית

ניתן בהחלט לומר כי בעידן הנוכחי הפכו סרטי התדמית לכרטיס ביקור עבור החברה שהזמינה את הפקתו של הסרט. רוב הסרטים נעים בין חמש דקות לעשרים דקות מקסימום וזאת בהתאם למטרה לשמה הופק הסרט. סרט איכותי ומקצועי תמיד יניע את הגולשים לפעולה וייצור חשיפה נרחבת.

אם החלטתם להפיק סרט תדמית, חשוב לבחור בחברה המתמחה בהפקת סרטי תדמית לסקטור העסקי ולא להתפשר על הפחות מהטוב ביותר. אם אתם שוקלים לשכור את שירותיה של חברה מסוימת חשוב שתבקשו ממנהליה להציג עבורכם תיק עבודות על מנת שתוכלו להתרשם מאותם סרטי תדמית אותם החברה הפיקה עבור חברות אחרות. פעמים רבות השיווק והפרסום של אותה חברה שמציעה שירותי הפקת סרטוני תדמית נפלאים אך במבחן התוצאה החברה מאכזבת ולכן חשוב מאוד לבקש ולראות סרטי תדמית אותם החברה הפיקה.

פרמטרים נוספים שחשוב לבחון הם תקציב, אפיון, לוחות זמנים, כתיבת תסריט, בימוי וצילום. אם התקציב הקיים ברשותכם למימוש המטרה אינו מספיק להפקת הסרט בחברה הספציפית בה בחרתם יהיה זה בזבוז זמן משווע ועל מנת שלא לבזבז את זמנכם היקר, חשוב לבחון מבעוד מועד את עלויות ההפקה. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא שהחברה שבשרותיה אתם מתכננים להיעזר תבצע עבורכם גם את כל הקשור אל הבימוי, כתיבת התסריט וגם את הצילום. קחו בחשבון כי אם אתם מתכננים להשתמש בסרטון לאירוע ספציפי (כגון אירוע השקה, פגישה עם משקיעים וכדומה)  והחברה בה אתם נעזרים אינה עומדת בלוח הזמנים שהוגדר מראש תפספסו את המטרה לשמה שכרתם את שירותיה מלכתחילה. מסיבה זו תמיד יש לוודא שאתם בוחרים בחברה אמינה שעומדת בלוחות הזמנים ומעסיקה מומחים בתחום הפקת סרטי תדמית. לאחר שבחרתם חברה איתה תעבדו בקשו לראות את הסרטון בהדרגה עוד לפני שהוא הושלם כך שאם יש לכם בקשות לשינויים תוכלו לבקשם מבעוד מועד.

לסיכום, סרט התדמית ישמש אתכם בצורה הטובה ביותר במידה והוא הופק במקצוענות וזאת לאחר אפיון לקוח. תמיד יש לוודא שאתם בוחרים חברת הפקת סרטים מקצועית ומובילה בתחומה.

 

כתוב תגובה

פרסומת