אוק 15, 2015
Admin

שימוש נכון באבקת חלבון

 איכות חיים היא לא מילה גסה וההיפך הוא הנכון. אנשים רבים רואים בשמירה על בריאות תקינה, ובאימוץ חיים ספורטיביים בריאים מפתח לחיים מאושרים וטובים. כמובן, שיש עוד מדדים לניהול חיים בריאים, אבל, כאמור, נושא התזונה והפעילות הספורטיבית הוא אחד החשובים בהם. תוספי מזון ובתוכם אבקות חלבון משמשים אנשים רבים להשלמת דיאטה מתאימה. אבקת חלבון כתוסף לתזונה נכונה יכולה לסייע בבניית שרירים בגוף, וכן, בתחזוקתם. צורכים אותה בעיקר ספורטאים אשר פעילים ברמות גבוהות, אולם, רבים אחרים צורכים אותה באופן רוטיני.

 

איזון בכמות החלבון

השרירים הם אלו שמפעילים את מערכת השלד שבגוף והם חייבים להיות במצב תקין. החלשות שריר יכולה לגרום לשיתוק פעילות של הגוף, ובמקרים קיצוניים, אף למוות. החלבון הוא זה שבונה את השריר וכל אחד צורך אותו מהמזון אותו הוא אוכל. במקרים רבים, יש צורך להשלמת כמות החלבון בגוף, וכאן נכנסים לתמונה  אבקות חלבון מסוגים שונים. המטרה היא להגיע לאיזון בכמות החלבון בשריר שכן חסרון ממנו יכול לגרום להידלדלות השריר וזה מצב שאינו רצוי אף פעם.

 

סוגי אבקות חלבון

יש מספר סוגים של אבקות חלבון. כאשר אחד הפופולאריים בהם הוא חלבון מי גבינה. חלבון זה נוצר בעת ייצור גבינה והפקתו קלה יחסית. הוא מסיס מאוד, והשפעתו מהירה, יחסית, ניתן לקחת אותו בין הארוחות, לפני אימון, במהלכו ואף לאחריו. בגלל תכונותיו אלו נעשה בו שימוש נרחב בקרב ספורטאים שמביאים את שריריהם למאמץ מרבי בעיתות שונות. יש אבקת חלבון בשם קזאין שנספגת בגוף בצורה איטית יותר, וההמלצות היא לקחתה בשעת מנוחה או שינה. כל אחד יכול לבחור את האבקה המתאימה לו ביותר.

 

יתרונות למשתמש

טבעונים וצמחונים יעדיפו לקחת אבקת חלבון שמבוססת על סויה, ואף היא נחשבת לטובה ומועילה. ככלל, אבקות חלבון מסייעות לתחזוקת גוף בריאה, למניעת מחלות כרוניות ואחרות, למראה שיער בריא, למניעת תחושת תשישות, להגנה על המערכת החיסונית בגוף, מערכת העצם והעור. אין סכנה לכל מי צורך אבקות חלבון בצורה מוגברת, אבל מומלץ לא להגזים יתר על המידה. בעת תקופת הגדילה יהיה צורך לצרוך אבקת חלבון כדי לסייע לגוף לצמוח ולהתחזק.

 

רכישה איכותית

מומלץ לרכוש אבקות חלבון בחנויות בעלות מוניטין אשר משווקות אבקות חלבון איכותיות. ניתן לקבל בהן עצות וטיפים על סוגי תוספי התזונה הללו ואחרים. הן מוכרות מוצרים אלו בכמויות רבות, ויצרניהם מקפידים על ייצור איכותי ללא פשרות. כל המוצרים מיוצרים לאחר מחקר רב שנים ותוך כדי הקפדה על מערך ייצור איכותי. לאבקות חלבון יש אישורים ממוסדות הבריאות המתאימים, וניתן למצוא אותן במגוון צורות. באבקה, בנוזל, בגלולות מוצקות ועוד. כל מי שרוצה לשמור על איכות חיים טובה, וכל מי שעושה פעילות ספורטיבית, ולמעשה, כל אחד, יעשה טובה לעצמו ולגופו בעת נטילת אבקות חלבון.

כתוב תגובה

פרסומת