נוב 15, 2015
Admin

ניקיון במצבים מיוחדים

 

כאשר אנו יוצאים מאזור הנוחות שלנו, הבית והמשרד ואנחנו נדרשים לניקיון יסודי בסביבות מאתגרות יותר, ניצבות בפנינו אפשרויות שונות וטכנולוגיות חדישות בהן כדאי להשתמש. הבנייה המיוחדת של ימינו, העומס העירוני ועוד אינו מאפשר לדמיין את חיי המנקים ללא אמצעים טכנולוגיים מיוחדים, ציוד ושיטות שיאפשרו להם לבצע עבודה יסודית, בטוחה, וכזו שתחזיק מעמד לאורך זמן. מטאטא מסוג חשמלי הוא הפתרון עבור מי שאחראי על ניקוי נרחב של שטחים בעלי פסולת משמעותית. ניקוי חלונות בסנפלינג הוא בגדר שירות חובה עבור בנייני המשרדים המתהדרים בקומה ארבעים וחמישים.

מנקים בכל מצב ובכל מקום

מהו מטאטא חשמלי ? כאן הכוונה היא אל מכונת מטאטא / שואב חשמלי תעשייתי המיועד לניקוי של משטחים גדולים, העשויים בטון או אספלט. מטאטא מסוג זה מיועד בדרך כלל  לשימוש ציבורי ומאסיבי ברחובות, חצרות של מפעלים, חניונים, רחבות ציבוריות ועוד. האדם המפעיל את המטאטא החשמלי יושב עליו ומנווט אותו לצרכיו, ובעזרת מערכת חכמה ומיוחדת הכוללת הנעה של הגלגלים האחרויים, ניתן לסוע ולטפס בשיפוע של כ20 אחוז. המטאטא החשמלי מתוכנן ומיועד לעבודה מאומצת ביותר בשטחים ציבוריים או עסקיים ואוסף לכלוך גדול כגון קרשים, נייר, בקבוקים, פחיות שתייה ופסולת גדולה. המטאטא החשמלי פועל עם מצבר, ובעל מערכת שאיבה עוצמתית ביותר.

כשאנחנו מדברים על ניקוי חלונות בסנפלינג איננו מתכוונים לניקוי חלונות רגיל במשק בית קונבנציונאלי כמובן. לניקוי חלונות בסנפלינג זקוקים המבנים הגבוהים מאד, גורדי שחקים ובנייני המשרדים. ניקוי החלונות בסנפלינג נעשה כיום בעזרת אמצעים שונים ומיוחדים, וכשמחפשים חברת ניקיון כדאי לוודא שהיא מספקת מענה כולל, אמין ומשתלם לעבודת הניקיון המאתגרת הזו. המנקה הופך להרפתקן נועז, כשהוא קשור היטב לחבלי סנפלינג הוא מורד אט אט אל החלונות ומנקה אותם ביסודיות. שרות שכזה לוקחים, מן הסתם, אחת לתקופה והוא אינו תדיר כמו הניקיון השוטף.

בימינו יש מגוון רב של חברות העוסקות בתחום הניקיון בגובה. בגלל שמדובר בתחום שהוא יחסית מסוכן ושאת שירותיו אנחנו שוכרים לעיתים רחוקות, חשוב לוודא שהחברה איתה אנחנו עובדים היא חברה בעלת וותק וניסיון שמכירה את העבודה ומשתמשת בכל הציוד והטכנולוגיות החדישות ביותר. כיום, לדוגמא, ניתן להשיג מברשות ומגבים טלסקופים שנמתחים לגובה רב. מעבר לכך ישנן מערכות שלמות המיועדות במיוחד עבור סוג העבודה המאתגרת הזו. לסיכום, משרד יכול להיות מפואר עד מאד, אך חלונות מלוכלכים יהפכו אותו מיידית לפחות מרשים, ולכזה שמשדר הזנחה. אותה המסקנה נכונה לגבי הרחבה שבחצר מפעל כזה או אחר. ניקיון הינו מרכיב קריטי לנראות העסק. לכן חשוב ולהשקיע באמצעי הניקיון הנכונים עבור החללים שלכם.

 

כתוב תגובה

פרסומת