דצמ 11, 2015
Admin

הצללה וקירוי לאזורים חמים

 

מדינת ישראל ידועה בקיץ חם עד מאוד וגם ביתר עונות השנה השמש לא מהססת להופיע. כדי ליהנות מהחוץ – במקומות בהם המזגנים לא עושים עבודתם נאמנה, יש צורך בהצללה. לא בכדי מוצעים בישראל פתרונות רבים המאפשרים יצירת מקומות מוצלים, בין אם אלו הם מקומות עירוניים לרבות גני שעשועים, ובין אם אלו קומות פרטיים לרבות גינות משפחתיות.

הצללה וקירוי חלקי או של כל הגינה, יאפשרו לכל המשפחה לנצל בצורה הטובה ביותר את החלק החיצוני של הבית ויאפשרו לילדים לשחק במתחם זה במהלך חודשי הקיץ. בעידן בו גינות פרטיות מוגנות בסככות, נגמרו התירוצים של הילדים והחששות של ההורים, שמא חם בחוץ, כך שכל ילד הגדל בבית עם גינה, יכול לבלות שעות בגינה ולמלא את זמנו הפנוי.

כדי ליצור מקום מוצל ואפקטיבי, יש להתאים סככות בהתאם לצורך ולשטח הגינה, כך שהמקום יוצל באופן שתתאפשר ישיבה בימים החמים (בהם השמש קופחת מעל הראש). לא כל הצללה היא אפקטיבית לכל גינה ועל כן יש לחשב בצורה מדויקת את האזורים אליהם מגיעה השמש בכל שעות היממה ולא על בסיס השעות הבודדות של היום. אם תבצעו הצללה בהתאם לשעות הבוקר בהן קרני השמש פוקדות חלק ספציפי מהשטח, הרי שבשעות אחר הצהריים יבצר מכם ליהנות מהגינה וכך תפספסו את המטרה לשמה הקמתם את ההצללה. כדי להיות בטוחים בבחירת מיקום הסככות או הקירוי, הקפידו להיעזר בבעלי מקצוע מובילים בתחום אשר יודעים בדיוק מירבי היכן נכון למקם את החיפוי בצורה הבטיחותית והמקצועית ביותר.

בטיחות מעל הכל

אין ספק כי כל בן משפחה יכול לקחת על עצמו את המשימה ולמתוח סוכך מעל הגינה, אך האם יהיה זה מספק ובטיחותי באותה הנשימה? חשוב לזכור כי תחת סככות המוקמות בגינות, יושבים  בני אדם בגילאים שונים ויש לשמור על בטיחות חייהם. הצללה וקירוי מכל סוג שהוא, חייבים להיות מותקנים בהתאם לדרישות הבטיחות המומלצות, כך שלא יתאפשר בשום מקרה או מצב תזוזה של הקירוי ותיווצר כתוצאה מכך, סכנת נפשות. על מנת ליצור מצב בו הקירוי וההצללה בטיחותיים, חשוב להעזר בבעלי מקצוע מובילים, אשר מכירים את העבודה על בוריה, יודעים היטב באיזה חומרי גלם נכון להשתמש ובאילו מצבים. התקנת סוכך שלא באופן הנכון, עלולה להוביל לסיטואציות לא רצויות, הן בימים בהם מתחוללות רוחות או גשמים והן בימים בהם קרני השמש שוחקים את חומרי הגלם.

כתוב תגובה

פרסומת