דצמ 11, 2015
Admin

פאנלים סולאריים – שימוש ואחזקה

 

אם יש לכם פאנלים סולאריים כי החלטתם לנצל את אנרגיית השמש והאור של ישראל במקום להשתמש בחשמל וכעת אתם מעוניינים לשמוע על שיטות וכלים חדשניים שעיקרם ניקוי פאנלים סולאריים, או שאתם מתפעלים עסק שזקוק לציוד איכותי לשם ניקיון שטחים גדולים ולשם כך אתם מעוניינים לבחון אפשרות של קניית שואב אבק תעשייתי, חשוב שתוודאו שאתם פונים אל ייבואן מוכר שמשווק חומרי ניקוי וציוד מיוחד שמותאם למטרות שלכם.

מנקים את הפאנלים הסולאריים

התפקיד העיקרי של פאנלים סולאריים הוא להפוך את אנרגיית השמש לחשמל. ישראל היא מדינה חמה ולכן הממשלה מעודדת שימוש באנרגיה סולארית, שמוכרת כאנרגיה ידידותית לסביבה וכזו שחוסכת לציבור המשתמש בה תשלום עבור תצרוכת החשמל. נכון להיום שלושת סוגי הפאנלים הסלולריים המוכרים והנפוצים בישראל הם המונוקריסטליין, פוליקריסטליין ופאנלים שמורכבים מתאים אמורפיים. לאחר הטעינה של אותם פאנלים, ניתן לחבר אותם לכל מצבר ועל ידי כך להשתמש באנרגיית האור במקום בחשמל. נכון להיום יש פאנלים שמיוצרים בסין ויש פאנלים בעלי תו תקן גרמני. כל יצרן של פאנל מחויב לספק ללקוח אחריות של שני סוגים. האחריות הראשונה תהיה לחמש עד עשר שנים ותכלול את המוצר ואילו האחריות השנייה תהיה אחריות תפוקה בה היצרן יבטיח לקונה שלפאנל הסולארי תהיה תפוקה מסוימת במהלך X שנים.

 

מדי חודש חשוב מאוד לדאוג לניקוי הפאנלים הסולאריים, בדיוק כפי שאתם דואגים לניקוי של אולם אירועים על ידי שואב אבק תעשייתי או ניקוי של הרצפה בחדר האוכל על ידי מטאטא חשמלי מכני. ניקוי סדיר של הפאנלים יבטיח לכם צבירה מקסימאלית על ידי הפאנל המותקן. פאנלים סולאריים סופגים אבק בקלות ואם לא דואגים לנקות אותם, לא תהיה קרינה ישירה של השמש היישר לתוך הפאנל וצבירת האנרגיה לא תהיה מקסימאלית. אם בעבר אנשים עלו אל הגג וניקוי את הפאנלים באמצעות סמרטוט לח, כיום ניתן לקנות מערכות ניקיון וכלי ניקוי שמותאמים למטרה זו (מיבואנית של ציוד ניקיון מקצועי).

 

כיום, יש אפשרות לקנות מערכת ניקיון מיוחדת שפועלת בשיטת האוסמוזה ההפוכה וכלי עזר נוספים לניקוי הפאנלים, אם הכוונה היא לפאנלים סולאריים שמיועדים להתקנה במקומות גבוהים או במקומות אליהם קשה להגיע ואם על ידי קניית טלסקופים שמסוגלים להגיע לגובה של יותר מעשרים מטרים. תמיד יש לקנות את כלי הניקוי מחברה בעלת מוניטין בתחום ייבוא חומרי ניקוי וציוד מקצועי וכזו שמספקת אחריות על מוצריה ומספקת שירותים ללקוחות בולטים בישראל.

 

 

כתוב תגובה

פרסומת