דצמ 12, 2015
Admin

המתוקים שנשארים אתנו שנים

עולם הממתקים מתחדש לעיתים קרובות – כחלק מכך, בכל תקופת זמן קצרה נמצא את עצמנו נתקלים במוצרים עם עטיפות לא מוכרות באגפי הממתקים ברשתות השיווק השונות. אז לצד החידושים המתוקים – אשר חלקם מלווים אותנו לתקופת זמן ארוכה יותר וחלקם נעלמים כלעומת שבאו, יש גם את ה-"קלאסיקות" של עולם הממתקים.

מדובר באותם חטיפים מנצחים אשר נמצאים אתנו כבר שנים רבות ויישארו אינו עוד שנים ארוכות. חטיפים שהעלו חיוך על פנינו כשמצאנו אותם בשקיות יום ההולדת כשהיינו ילדים. חטיפים אשר כיום, שנים רבות אחרי, מעלים את אותו החיוך על פניהם של ילדינו. שניים מהבולטים אשר בחטיפים אלו הם חטיף אגוזי המוכר ואהוב וכמובן, מסטיקים של בזוקה. כולנו חווים מעת לעת רגעים של נוסטלגיה, בהם אנו נזכרים בממתקים אותם אהבנו כשהיינו ילדים. חלק מאתנו אף הגדיל לעשות ויצא למסע חיפושים אחר חטיף מסוים, בעקבות אותם הגעגועים. לצערנו, חלק גדול מאותם הממתקים כבר לא מיוצרים יותר – כך שנצטרך להסתפק בזיכרון. הבשורות הטובות הן, שיש חטיפים נוסטלגיים אחרים אשר נשארו אתנו לאורך השנים ויש גם כאלו שנעלמו וחזרו יום אחד במהדורות חדשות. כך שעם קצת אמונה, קיים סיכוי שגם ממתק שלא ראינו שנים על המדפים יחזור יום אחד לככב בהם.

 

טעם שמחזיר אותנו לילדות

בתוך תוכנו כולנו נשארנו ילדים ואותו הילד שמסתתר בכל אחד מאתנו, חוזר ברגעים מסוימים לדוגמא: רגע בו אנחנו שומעים שיר ילדים שאימא שלנו הייתה שרה לנו כשהיינו קטנים. גם טעם נוסטלגי מחזיר אותנו לרגע שכזה – כאשר ננגוס בחטיף אגוזי, נהנה באותו הרגע מהטעם וגם נזכר איך נהנינו ממנו כשהיינו ילדים כך, שוב נחזור להיות ולו לרגע קצר אותם הילדים שהיינו. ההנאות הקטנות האלו, יכולות לטעון אותנו מחדש בימים ארוכים ולחוצים – ככה שתמיד מומלץ לשים בתיק מסטיקים של בזוקה או חטיף מתוק אחר, אשר בכוחו לגרום לנו ליהנות ולחייך ולהמשיך את היום כשאנחנו קצת יותר רגועים ונינוחים ממה שהיינו.

 

לא רבים ממוצרי המזון בכלל ומוצרי המתיקה בפרט, שורדים אתנו לאורך שנים. הזמנים מתקדמים וחוש הטעם שלנו מתפתח בהתאם. אבל יש מספר מצומצם של מוצרים איכותיים שהם חזקים מהזמן, אהובים על אנשים בכל הגילאים ונוצרו בכדי להישאר אתנו שנים רבות וארוכות. מוצרים שגם אנחנו אוהבים, גם הילדים שלנו אוהבים וכנראה, שיום יבוא וגם הילדים שלהם יאהבו.

 

כתוב תגובה

פרסומת