דצמ 23, 2015
Admin

כיצד בונים את הפרגולה האידיאלית?

פרגולות הפכו בעידן הנוכחי להעדפה עליונה ובצדק. הפרגולה מספקת מקור מוצל עבור אנשים פרטיים, בתי עסקים, חברות ועוד. הבחירה לבנות פרגולה ביחס ליתר האלטרנטיבות, נעוצה ביכולת ליצור מקום מוצל ובאותה הנשימה מעוצב. הפרגולה לא רק שהיא מצלה, אלא גם מוסיפה נופך עיצובי מרשים בכל גינה ומקום חיצוני. אין ספק כי על מנת לבנות פרגולה עץ, יש צורך בניסיון והכרות עם שלבי העבודה השונים, אך מי שמגדיר עצמו "הנדי מן" יכול בהחלט לנסות ולהקים בעצמו פרגולות לו ולמשפחתו.

חשוב לדעת כי על מנת שהפרגולה תשיג את יעודה, יש להקפיד על בטיחות ומקצועיות ועל כן אם אתם חושדים ולו במעט שאין ביכולתכם להרכיב ולבנות פרגולות בטיחותיות ומקצועיות, עדיף לפנות לבעלי מקצוע מומחים בתחום.

 

לעבוד בהתאם לשלבים המומלצים

כדי לבנות את הפרגולה בדיוק כפי שהייתם רוצים ולזכות בתוצאות הראויות – אלו שיקנו לכם פרגולות דקורטיביות, בטיחותיות ופרודוקטיביות, התחילו בשלב הראשון והוא השרטוט. במהלך השרטוט יהיה עליכם לבחור את חומר הגלם איתו אתם רוצים לעבוד, את עובי הקורות ואת הסגנון העיצובי. עכשיו לאחר שיש בידיכם את כלל הנתונים, תוכלו לשרטט את הפרגולה כפי שהיא תיראה בסיום התהליך ולפנות לרכוש את החומרים הנדרשים לבניית פרגולה עץ.

בשלב שני יש לגייס את היסודות המתאימות לפרגולה. יסודות אלו יונחו בבורות אותם תחפרו ורצוי בעומק של לא פחות מ- 50 ס"מ. מיד לאחר שחפרתם את הבור וכיסיתם אותו על גבי היסודות, יש לצקת בטון ולהניח את התושבות שיהוו בסיס לקורות הפרגולה. אתם יכולים להניח את קורות הפרגולה ישירות בבטון, אך חשוב עד מאוד לצפות את האזור בזפת וזאת כדי למנוע את ריקבון העץ. בשלב השלישי תתפנו לטפל בעמודים אשר מהווים בסיס עליו תשען הפרגולה. בשלב זה חשוב מאוד להקפיד ולבחון את משקל הפרגולה ובהתאם להציב את העמודים הנדרשים. על העמודים להיות ממוקמים בצורה ישרה ומפולסת וזאת כדי למנוע נזק בעתיד. בשלב הרביעי יש להכין את השלד של הפרגולה, בין אם זוהי פרגולה אשר נשענת על קיר ובין אם זוהי פרגולה אשר נתמכת על יסודות בלבד. בשלב החמישי יש להכין את הקירוי וההצלה של הפרגולה ולסיום יש לשמן ולצבוע את הפרגולה אותה בניתם.

שימו לב כי בכל שלב ושלב עליכם להקפיד לעבוד בזהירות יתרה, לא לעגל פינות ולא לשכוח כי הבטיחות היום ובעתיד היא מעל הכל.  

כתוב תגובה

פרסומת