ינו 24, 2016
Admin

כל מה שצריך לדעת על הרחקת יונים

עבור בני האדם היונה מסמלת המון דברים חיוביים כגון: יונה עם עלה של זית המבשרת על השלום, רומנטיקה כזוג יונים וכדומה. אך יחד עם כל הסימבוליקה החיובית הקשורה ליונים, הפרשות היונה עלולות להסב ללא מעט מפגעים תברואתיים וסביבתיים כאחד בסביבת מגורי בני האדם. יונים המקננות על מרפסות המבנים ברחבי הארץ, מותירות אחריהן הפרשות המכונות לשלשת. הפרשות אלו מכילות בתוכן חומרים רעילים ומסוכנים העלולים להוביל להתפרצותן של מחלות זיהומיות.
אחת הדרכים להתמודדות עם יונים מקננות בחצרות הבתים, מרפסות וגגות המבנים ברחבי הארץ היא באמצעות פעולה המכונה הדברת יונים המיועדת יותר לצרכי הרחקתן של היונים מאשר לצרכי הדברתן. הדברת היונים הינה פעולה מקצועית המיושמת על ידי חברות הדברה המתמחות בנושא, והיא מיושמת במגוון שיטות הכוללות בתוכן שיטות מסורתיות כגון: פינוי לשלשלת יונים קיימת והתקנת אמצעי מיגון לצרכי הרחקת היונים (התקנת רשתות, הצבת דוקרנים וכו), ושיטות הדברה מתקדמות העושות שימוש באמצעים אלקטרוניים כגון: התקנת פסי דריכה חשמליים הגורמים ליונים לאי נעימות בעת המגע עימם, שידור אותות סונאר או אולטרה סאונד הגורמות ליונים להתרחק מהסביבה ועוד. הדברה אלקטרונית למטרות הרחקת יונים מיושמת על ידי מרחיק יונים אלקטרוני המתמחה בנושא.
הרחקת יונים- מתי היא מומלצת?
הרחקת יונים באמצעות פעולת הדברת יונים כזו או אחרת, הינה פעולה המומלצת לכל אחד ואחת מכם הסובל מקינונם של היונים בסביבת המגורים. ברוב מבני המגורים בישראל, היונים בוחרות להימצא במסתורי הכביסה בהם אנו תולים לצרכי ייבוש את פריטי הלבוש השונים שלנו. מגע בין לשלשת היונים לבין פריטי הלבוש שלנו עלול להוביל לתחושת גרד לא נעימה בגוף ובמקרים קיצוניים אף עלול להוביל להתפתחותן של מחלות זיהומיות. מרבית אנשי המקצוע בתחום ההדברה ממליצים על הרחקת יונים מסביבת המגורים בה גדלים תינוקות ופעוטות, וזאת בשל רגישותם הגבוהה לחומר המופרש מלשלשת היונים.
כמו כן, יונים מקננות גורמות ללא מעט רעש בסביבת המגורים וקולותיהן עלולים להפריע לבני המשפחה המצויים בתוך הבית. אם גם אתם סובלים מרעשי היונים המקננות במרפסות ביתכם ובמידה וגם אתם רוצים למנוע את התחלואים התברואתיים והמפגעים הסביבתיים הנלווים להימצאותן של ערימות לשלשת יונים, זה הזמן לבחון את שיטות ההדברה השונות העומדות לרשותכם ולהבטיח לעצמכם סביבה נקייה מלשלשת ומוגנת מיונים. הזמנת מרחיק יונים אלקטרוני לצרכי הרחקת יונים, הינה פעולה המאפשרת גם לכם ליהנות משיטות הדברה מתקדמות ויעילות במיוחד המבטיחות לכם את הסתלקותן של היונים מסביבת מגוריכם.

כתוב תגובה

פרסומת