מרץ 1, 2016
Admin

אספקת בטון, עבודות גישור תשתית ופיתוח

 

לאורך השנים משקיעה מדינת ישראל כספים רבים בהקמת כבישים, גשרים, תשתיות ביוב, מים ועוד. ההשקעה נעשית באמצעות משרדי ממשלה שונים ובאמצעות חברות סמך ציבוריות כמו נתיבי ישראל, מע"ץ, מקורות וחברות אחרות. בשנים האחרונות הואצה מגמת סלילת הכבישים, ומסילות הברזל. יש החלטה מושכלת שיש להרחיב קיימים ולהוסיף חדשים, על מנת לקרב את הפריפריה למרכז. לצורך משימות גדולות אלו ואחרות נוספות מוציאים מכרזים למען בחירת החברות המוציאות לפועל את הפרויקטים.

בכל סלילת כביש, בניית יישוב הרחבתו ובעוד מקרים יש צורך באספקת בטון בכמויות גדולות לבניית גשרים, להקמת מערכות ניקוז וביוב, מערכות חשמל ועוד. יש חברות פרטיות שמספקות אותם לטובת הפרויקטים ואת מרבית חומרי הגלם הן מקבלות או כורות ממחצבות שקיימות במקומות שונים בארץ. עבודות גישור תשתית ופיתוח אלו הינן עבודות שנאמדות בכספים רבים שמגיע ממקורות ממשלתיים, כאמור, או ממקורות פרטיים. בהקמת ישוב קהילתי, למשל, משולמים כספים רבים לפיתוח תשתיות על ידי רוכשי המגרשים, ובנוסף, קיימת השלמה של הגוף שיוזם את הפיתוח.

מוצרים שונים

ייצור הבטון נעשה מחומרי גלם שנחצבים  בארץ. המלט המרכיב את הבטון, החצץ, החול, הכורכר מגיעים ברובם מהמחצבות, ויש מרכיבים נוספים שמיובאים ממדינות אחרות כמו: חול, ברזל ועוד. גשרי הבטון שמונחים מעל נחלים ובמקומות אחרים מיוצרים במפעלים שונים בארץ, את העמודים יוצקים בעת סלילת הכביש ואת הגשרים עצמם משנעים על משאיות כבדות ומניחים אותם על עמודי הבטון המזוין באמצעות מנופים מיוחדים. בכל הקמת תשתיות משתמשים בציוד הנדסי כבד שמיוצר על ידי חברות בינלאומיות וערכו של ציוד כזה גבוה מאוד. פרויקט תשתיות מכל סוג שהוא אורך זמן רב בגלל המורכבות שלו.

מומלץ לרכוש בטון, חומרי מחצבה ,אספלט, מוצרי תשתיות מחברות בעלות ידע וניסיון שפועלות בהיקפים גדולים. כושר היצור של חברות אלו הינו גבוה ואין חשש למצב בו יהיה חוסר חומרי תשתית לצורך בניית גשרים, סלילת כביש, הנחת קו מסילת ברזל, ועוד משימות בתחום התשתיות. מוצרי החברה מיוצרים על פי תקני איכות מקובלים ורשמיים. מאחר ומדובר על תשתיות שמשרתות כלי תחבורה להסעת המונים ועוד, הרי שהם חייבים להיות איכותיים ועמידים בפני לחצים כבדים. גשרים, מנהרות, מעבירי מים, ועוד תשתיות מסוג זה חשופים לפגעי מזג האוויר וחייבים להיות עמידים וחזקים מאוד לבל יקרסו, ולכן, יש חשיבות לאיכות החומרים המרכיבים אותם.

כתוב תגובה

פרסומת