מרץ 15, 2016
Admin

אוכל לכלבים – טיפים

הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם, ומי שיש לו כלב יודע עד כמה המשפט הזה נכון. כלה הוא חיית המחמד הכי מוקירה תודה והכי חברית, בעל חיים אשר נאמן לבעליו בכל מצב גם אם בעליו לא ממש דואג לו. כלב בבית זה גם טוב לילדים שנמצאים בו וכיף לכולם, מה גם שהוא שומר על הבית ומרתיע את מי שרוצה להיכנס ללא רשות. אך כלבים גם צריך לטפח וחשוב לזכור שהם בעלי חיים שצריך לדאוג לצרכים הבסיסיים שלהם, צרכים כמו הוצאה לעשיית צרכים אם מדובר על בניין מגורים, טיול יומי אחד לפחות, החלפת מים אחת ליום לפחות וכמובן אוכל לכלבים שיהיה מותאם להם. הנה כמה טיפים על האוכל ואיזה כדאי לקנות ולתת.

משקל וגזע

למשקל הכלב ולגיל שלו יש משמעות רבה בכל הקשור לבחירת האוכל שלו. אוכל לא מותאם למשקל הכלב לא יספק את צרכיו ולא יבנה את הגוף שלו כמו שהוא צריך לבנות. בנוסף, יש גם את עניין הגזע ולכל גזע יש את האוכל המותאם לו, וחייבים לקחת את זה בחשבון, חייבים להתאים את האוכל לגזע ולא לחפש דווקא את האוכל הזול ביותר. אלו הדברים הבסיסיים שצריך לדעת אך מעבר לזה יש עוד כמה טיפים על אוכל לכלבים שחשוב לדעת.

שיהיה טעים לו.

כן, גם לכלבים יש חוש טעם מה שרבים שוכחים לעיתים, ואם הכלב לא אוהב את האוכל שלו אין טעם לנסות ולהכריח אותו. בדיוק כמו לבני האדם יש לכלב רצונות, ובדיוק בגלל זה כדאי מאוד בפעם הראשונה לקנות לכלב מעט אוכל מסוג מסוים בכדי שיטעם ורק אם הוא אוהב את האוכל לקנות כמות גדולה.

אוכל רטוב

כלבים אוכלים אוכל יבש כשהוא קנוי, אך אוהבים כמובן אוכל רטוב לא פחות. ולכן, כדאי מידי פעם לתת לכלב "צ'ופר" בדמות תוספת לאוכל, ואם אתם רוצים שהצ'ופר הזה גם יהיה אפקטיבי עבורכם תנו את האוכל הרטוב או את התוספת מיד לאחר התנהגות טובה שלו בכדי שהוא יעשה את ההקשר מה שיכול לתרום לאילוף שלו.

כתוב תגובה

פרסומת