מרץ 31, 2016
Admin

תוספות בניה – בית רחב ידיים

החברה הישראלית היא חברה משפחתית, ומרבית הישראלים נהנים מחיי משפחה ערים הכוללים אירוח ופעילות חברתית רבה. הדרך מחיי זוג צעיר בדירת סטודנטים קטנה לחיים בבית גדול ופעיל היא קצרה ובמקרים רבים מתרחשת תוך מתיחת האמצעים הכספיים של בני הזוג. איש אינו רוצה לחיות בצפיפות ובחוסר נוחות, אך מכיוון שהחיים אינטנסיביים כל כך קורה שהמשפחה גדלה מעבר למידות הבית שהיא חיה בו. אין מדובר בגזירת גורל שאין לשנותה, וניתן לעשות בקלות יחסית שינויים מרחיקי לכת לשיפור האווירה בבית וזאת על ידי תוספות בניה.

הפתרונות האפשריים שלא יכבידו על הכיס יותר מדי כוללים פתרונות עיצוב ואחסון חכמים. בנוסף, מומלץ לשקול פרויקט בניה קלה שיעניק לבית תוספת גודל משמעותית. פתרונות העיצוב והאחסון דורשים תכנון ותשומת לב אך לרוב תוכלו לבצעם בכוחות עצמכם, או בסיוע ייעוץ מוגבל בהיקפו של מעצב פנים מנוסה. פתרון שכולל תוספת בניה דורש מעורבות של גורמים חיצוניים ורישוי מתאים, אך למרות שההשקעה גדולה יותר התוצאה שתתקבל תצדיק את המאמץ. בכל מקרה, מומלץ לחשוב בצורה חיובית ולהקדיש לנושא תשומת לב כדי לשפר את איכות חייכם בעתיד המיידי.

שיפור האווירה בבית בקלות ובמהירות

כאשר אתם שוקלים תוספות בניה מומלץ במיוחד לתת את הדעת על הפתרון של בניה קלה אשר שינתה את פני שוק הבניה בישראל. יציקות מלט ובטון הן יקרות ודורשות ציוד יקר. כיום פשוט וזול יותר לבצע תוספות של בניה קלה אשר עושה שימוש בחומרים מתקדמים כמו גבס, עץ, ברזל ואלומיניום. החומרים הללו קלים יותר לשינוע ולהתקנה והם עמידים ואיכותיים. כדאי לדעת שגם בבניינים משותפים תוכלו לבצע שינויים במבנה החיצוני של דירתכם, אך התהליך מורכב יותר ותזדקקו להסכמה של חלק גדול משכניכם. מכיוון שבמקרים רבים השכנים עצמם מעוניינים להכניס שיפורים לדירתם ולהעלות את ערך הנכס אולי תגלו שהמשימה פשוטה מן הצפוי.

באשר לעיצוב ולאחסון כדאי לעבור על כל החדרים ולנסות לבחון אותם בעיניים רעננות ככל האפשר. אנו נוטים להחמיץ חללי אחסון אפשריים מעל הארונות, מתחת למיטות ומאחורי דלתות. ישנן דירות שבהן ניתן להכפיל את נפח חללי האחסון בקלות. חדרים גבוהים או בעלי תקרות משופעות עשויים לאפשר בניית משטח לופט שילדים יפיקו ממנו הנאה רבה. שבירה של קיר יחיד ובנייתו בצורה אחרת יכולה לשנות את מראה פני הדירה. כאמור, במקרים רבים מעצב פנים יכול להציע פתרונות נהדרים שניתן ליישמם בקלות ובמהירות.

כתוב תגובה

פרסומת