אפר 3, 2016
Admin

מלנומה – גילוי מוקדם וטיפול

אחת ממחלות הסרטן הקטלניות ביותר הינה המלנומה, וחולים רבים הולכים לעולמם בגללה בכל שנה. גילוי מוקדם של סרטן זה הינו חיוני, והבשורה המשמחת היא, כי לרוב, ניתן לגלות את ראשית המחלה בקלות רבה יחסית. גילוי ערנות מצד כל אחד ואחד יכול להביא לזיהוי מוקדם של סימנים מחשידים על העור. באמצעות בדיקה פשוטה, יחסית, ניתן לקחת דגימות משומות ומנקודות חן חשודות. במרכזים רפואיים מודרניים יש אפשרות לעריכת בדיקה יסודית שעשויה להציל חיים ולמנוע סבל מיותר.

יש חשיבות עצומה לשמירה על אורח חיים שיכול למנוע סרטן עור. הרפואה המודרנית יודעת בוודאות שחשיפה מוגזמת לקרני השמש עלולה לגרום לסרטן העור, במידה ועבודה מתבצעת מחוץ למבנים, או כאשר מגיעים לחוף הים. כדאי להשתמש  בתכשירים מסנני קרינה, ללבוש ביגוד ארוך שרוולים, לחבוש כובע ולעשות את המקסימום הניתן. גילוי של מלנומה נופל, במקרים רבים, כרעם ביום בהיר על האדם. ההרגשה היא קשה מעצם הסכנה במצב החדש, ובנוסף, יש פגיעה נפשית קשה של מה שנקרא "בגידת הגוף". ההמלצה במקרים כאלו היא לא להיתפס לייאוש כיוון שהרפואה המודרנית יודעת לטפל בצורה טובה במחלה.

שירותי מרכז מודרני – מלנומה גרורתית טיפול

טיפול לסוגי מלנומה גרורתית מתבצע בהצלחה במרכזים רפואיים מודרניים. אחוזי ההצלחה עולים ככל שהגילוי הינו מוקדם יותר. הפרוצדורה הראשונה שמתבצעת לאחר גילוי נקודת חן או שומה נגועה היא הסרתה. ההסרה מתבצעת ויכולה למנוע התפרצות גרורות לתוך הרקמות הפנימיות של העור והגוף, שמשם הדרך להתפשטות הסרטן קצרה ביותר. טיפולים בגרורות מתקדמות נעשים בשיטות שונות שחלקן תרופתיות, ואחרות, בצורת הקרנות במקומות נגועים. יש סדרה של תרופות, ביניהן ביולוגיות, שתפקידן הנוסף הוא לחזק את המערכת החיסונית של הגוף. כל טיפול יותאם למצב המחלה, וככל שהמחלה נמצאת במצב מתקדם כן מלנומה  גרורתית טיפול יהיה ממוקד יותר.

"עם בריאות לא משחקים" ובודאי, כאשר מדובר על מצבים קריטיים מסכני חיים. במקרים כאלו כל טעות יכולה לסבך את החולה. טיפול מוקדם ככל האפשר במרכז רפואי יסייע רבות. במרכז מתקדם יש צוות רפואי מוביל שהינו בעל ניסיון מצטבר בטיפול בחולי מלנומה רבים. הצוות הרפואי יעניק טיפול מקיף לכל אחד. תחילתו הוא במידע, בהסברים, ובאבחון מדויק. המשכו בהצעות לטיפול בכל אחד משלבי המחלה. בריאות הגוף קשורה קשר בל יינתק עם בריאות הנפש, והצוות הרפואי יודע לתת מענה לבעיות מטרידות. כל שאלה תזכה למענה אשר ירגיע את נפש המטופל ויחזקה.

כתוב תגובה

פרסומת