אפר 4, 2016
Admin

טיפולי שיניים אסתטיים – לשיפור המראה

ענף רפואת השיניים, בדומה לכל ענף רפואי אחר, נהנה במהלך השנים האחרונות מפיתוחי טכנולוגיה רבים ומגוונים המסייעים לרופאי השיניים לבצע מגוון רחב של טיפולי שיניים מורכבים וביניהם גם טיפולי שיניים אסתטיים המיועדים להשגת מראה טבעי, בריא ויפה של חלל הפה: שיניים וחניכיים כאחד. כיום, בכל מרפאת שיניים איכותית ומובילה בתחומה, תוכלו למצוא היצע מרשים ומגוון של מכשור רפואי מתקדם.
המכשור הרפואי בתחום רפואת השיניים, מסייע לצוות הרפואי במרפאה לבצע טיפולי שיניים מורכבים בהצלחה רבה, לרבות, טיפולי השתלות שיניים, טיפולי כתר חרסינה וטיפולי ציפויי חרסינה, טיפולי שורש, טיפולי חניכיים וניתוחי חניכיים, טיפולי אורתודנטיה – יישור שיניים ועוד מגוון רחב של טיפולים בתחומי האסתטיקה הדנטאלית הכוללים בתוכם בין היתר: טיפולי סתימות לבנות וטיפולי הלבנת שיניים. תחום האסתטיקה הדנטאלית הוא אחד מהתחומים המתקדמים ביותר בענף רפואת השיניים, כאשר בתחום זה נכללים מגוון רחב של טיפולי שיניים אסתטיים המשלבים בין טיפולי שורש, טיפולי חניכיים וטיפולי שתלים לבין טיפולים אסתטיים כגון: הלבנת שיניים, סתימות לבנות ועוד. טיפולים בתחום האסתטיקה הדנטאלית מיושמים על ידי מספר מצומצם של רופאי שיניים המתמחים בתחום זה, וזאת מכיוון שתחום האסתטיקה הדנטאלית נחשב לתחום נפרד בענף רפואת השיניים.
אז והיום – נפלאות הטכנולוגיה
בעבר הלא כל כך רחוק, טיפולי השיניים בתחום האסתטיקה הדנטאלית היו נחלתם הבלעדית של כוכבי קולנוע, כוכבי טלוויזיה, דוגמניות ולקוחות פרטיים מקרב העשירון העליון, אך במהלך השנים האחרונות, הודות לפיתוחי הטכנולוגיה השונים ושילוב טכניקות טיפול חדשניות, כל אחד ואחת מאיתנו יכול ליהנות ממראה אסתטי, מרשים ויפה של חלל הפה, השיניים והחניכיים. חיוך מושלם ואסתטי מושג כיום באמצעות הליך תכנון פרטני לכל מטופל ומטופלת, ובמסגרתו רופא השיניים המתמחה בתחום האסתטיקה הדנטאלית מרכיב עבור כל אחד ואחת מכם תכנית טיפולית ממוקדת הכוללת בתוכה טיפולים שונים כגון: טיפולי כתרים, גשרים והשלמת שיניים במידת הצורך, טיפולי כתר חרסינה וציפויי חרסינה, טיפולי אורתודנטיה המיועדים גם לילדים וגם למבוגרים וכמובן טיפולי הלבנה ועיצוב קוסמטי לשיניים.
על מנת להבטיח לעצמכם מראה אסתטי, מרשים ויפה של חלל הפה והשיניים, אנו ממליצים לכם לבחור בקפידה את מרפאת השיניים בה תבצעו את טיפולי האסתטיקה הדנטאלית. לצורך הבחירה אנו ממליצים לכם לבחון את היקף הטיפולים האסתטיים המיושמים במרפאה, את מומחיותו של הרופא המטפל והצוות הרפואי, את הציוד והמכשור הרפואי העומד לרשות המרפאה, וכמובן, את היחס האישי המוענק לכם על ידי הרופא המוביל והצוות הרפואי הפועל לצידו במרפאה.

כתוב תגובה

פרסומת