אפר 14, 2016
Admin

קידום שיווק ופרסום בשנת 2016

בעלי עסקים כבר יודעים: בעולם תחרותי כמו שיש היום בכל סוגי השווקים והמסחר, חייבים לדחוף את העסק קדימה באמצעות קידום, שיווק ופרסום. מי שנשאר פסיבי ופשוט מחכה ללקוחות שיגיעו אליו מגלה עד מהרה שהעסק שלו נדחק לאחור. מעבר לגידול בתחרות בכל התחומים כדאי לזכור גם את חדירתה של רשת האינטרנט לכל סוגי הפעילות השיווקית. כאשר הלקוחות מחפשים מידע ברשת, עסקים שלא עולים בחיפושים פשוט יוצאים מהמשחק. אף אחד לא טורח לזכור איפה נמצאות החנויות ובתי העסק השונים כאשר הוא יודע שיש לו אפשרות למצוא כל דבר בכמה הקלקות עכבר. וכך עסק שאינו מופיע בצורה מובלטת ברשת פשוט נעלם בהדרגה מן המפה.

ברור, גם לצורות הפרסום המסורתיות עדיין יש מקום. עסקים מקומיים ממשיכים לפרסם באמצעות שילוט, רדיו ועיתונות מקומית, פלאיירים, דואר וכדומה. זוהי עדיין דרך חשובה להגיע בעיקר למודעות של האוכלוסייה הוותיקה יותר. ובכל זאת, חייבים להתייחס גם לקהל הלקוחות שפועל ברשת, ולהתכונן לימים שבהם צורות הפרסום הוותיקות יהפכו לנפוצות עוד פחות. בנוסף, כדאי לדעת שכיום פרסום ברשת יכול להיות זול ואפקטיבי הרבה יותר וכמובן – ידידותי יותר לסביבה – מפתרונות הדפסה שונים.

קידום, שיווק ופרסום באינטרנט

כאשר בעל עסק מעוניין לקדם את העסק שלו באמצעות קידום, שיווק ופרסום ברשת, מה הצעד הראשון? התשובה פשוטה: בראש ובראשונה העסק חייב להחזיק אתר אינטרנט. כאשר האתר קיים חשוב לבדוק האם הוא מותאם לגוגל, האם הוא מתאים את עצמו למסכים שונים כגון מסכי מובייל וטאבלט והאם הוא נוח, נגיש וידידותי למשתמש. העסק הוא מעין מודעת פרסומת וירטואלית קבועה וחשובה לעסק שלכם. לא לחינם האתרים הללו נקראים 'אתרי תדמית' שכן הם משליכים באיכותם, עיצובם ויעילותם על תדמיתו של העסק שלכם.

בהנחה שהאתר שלכם אכן ראוי לשמש כאתר תדמית, כדאי לחפש אותו בגוגל. האם הוא עולה בחיפושים שאנשים עשויים לעשות? נסו לחשוב על חיפושים רלוונטיים שעשויים להביא אליכם לקוחות שאינם מכירים אתכם. סביר להניח שתגלו שהעסק אינו עולה באחד מן המקומות הראשונים שבדף הראשון של החיפוש. כדאי לדעת שהגולשים יקליקו בעיקר על המקומות האלו, כך שכאשר העסק שלכם מופיע במקום נידח הוא מחמיץ הרבה לקוחות אפשריים. אם תבחרו לפרסם בגוגל תשפרו את סיכוייכם, אך בכל זאת עדיף להגיע לקידום אורגני – כלומר שיפור המקום של התוצאות שעולות ללא תשלום. בנבכי הקידום האורגני תוכל להנחות אתכם חברה מקצוענית לקידום אתרים, אשר תלמד אתכם גם כיצד לעשות שימוש מיטבי ולפרסם באמצעות הרשתות החברתיות.

כתוב תגובה

פרסומת