מאי 5, 2016
Admin

בית החלומות בהישג ידכם

המראה של בית החלומות אולי משתנה מאדם לאדם, אך התכונה המשותפת של מרבית בתי החלומות היא מחירם היקר. במצב הקשה של שוק הדירות בארץ, ישראלים רבים מוצאים את עצמם בדירות ישנות, פשוטות ומוזנחות. לעתים הם שוכרים את הנכס ובמקרים אחרים התקציב פשוט הוקדש כולו לרכישה עצמה. כעת המשפחות הללו עומדות בפני מטלה מורכבת: להפוך דירה ישנה ולא משופצת לנכס חדש, נוצץ ובעל מגע אישי בתקציב אפשרי. איך עושים את זה, והאם זה בכלל ניתן לביצוע?
למרבה המזל, אנו חיים בעידן שבו האפשרויות העיצוביות הן אינסופיות. מומלץ להתמקד בראש ובראשונה בפרטים הבולטים ביותר לעין, כדי להבטיח שתשיגו מקסימום אפקט בפעולות מהירות ופשוטות שמחירן אינו בשמיים. האלמנטים הדומיננטיים ביותר בדירה שלכם הוא מראה המטבח, מראה הריצוף, מצב הקירות ומצבם של חדרי הרחצה. בתחומים הללו מומלץ להתמקד לפני שעושים כל פעולה אחרת.
פתרונות עיצוב מהירים ואיכותיים
הקירות של הדירה חשובים במיוחד. ברור שמומלץ לסייד את הדירה כולה ועצם הסיוד ישדרג ויחדש את המראה. אך כמובן, סיוד פשוט רק יחדש את הדירה ולא יעניק לה את המגע האישי שאתם מחפשים. נסו לצבוע חלק מן הקירות בגוונים עזים, או לשלב כמה גוונים רכים יותר. הטפטים חזרו לאופנה כיום וניתן למצוא בחנויות המתמחות תמונות טפט מדהימות וטפטים שלמים בדגמים מקוריים, חדשניים ומקסימים. לטפטים אולי יש דימוי מיושן, אבל כל מי שראה תמונות טפט מבין מיד שמדובר בשינוי דרמטי ומדהים במראה החלל כולו.
כאשר אתם ניגשים לנושא הריצוף האפשרות הטובה והנוחה ביותר היא התקנת פי וי סי דמוי פרקט. מדובר בריצוף פלסטי שקל מאד להניח אותו על הריצוף הקיים, לתחזק אותו ולנקותו. פי וי סי דמוי פרקט יעניק לדירה כולה בפרק זמן קצר להדהים מראה מחודש, חם, יוקרתי ונעים. מדובר בריצוף שנעים לשבת ולהתהלך עליו והוא מתאים במיוחד לדירות של משפחות עם ילדים. לאחר שטיפלתם בריצוף ובקירות תוכלו להתמקד בחדרי האמבטיה והמטבח ולהתוודע לפתרונות המוצלחים והזולים שיש כיום בשוק – ניתן, למשל, להחליף את חזיתות הארונות ולחדש את פני האמבט בצורה מהירה ולא יקרה. לאחר שכל הנושאים לעייל טופלו תוכלו להכניס את הרהיטים ולהתחיל להתמקד בפרטים הקטנים. כל החפצים הישנים שלכם יקבלו מראה חדש ושונה כאשר הם משולבים בריצוף הפרקט היפה ובדירה הנעימה והמחודשת. השקיעו בתאורה, בהצללה ובאביזרים כדי לקבל נכס מושלם, מזמין ומהנה בתקציב שווה לכל נפש.

כתוב תגובה

פרסומת