מאי 24, 2016
Admin

חשיבותו של מיתוג אישי באינטרנט

כל עסק פועל בתנאי תחרות מורכבים וחייב לפרסם עצמו בצורה טובה כדי לבלוט לעומת מתחריו ולכן נכון להיום פרסום ושיווק מהווים דבר חשוב מאוד בהצלחתו של כל עסק קיים. אחת התקופות הרגישות ביותר של העסק היא התקופה בה הוא מתחיל את פעילותו. כאן יש צורך לתת סוג של זהות לעסק ולפעילותו, או במילים אחרות, למתג אותו. בעל העסק צריך לקבל החלטה לגבי סוג השירות שאותו הוא אמור לתת ועל פי זה הוא יפרסם ויציג עצמו. ניתן להקים מערכת של מיתוג אישי באינטרנט בצורה מקצועית ויעילה, מערכת שתוביל לתוצאות מוצלחות.
לדוגמא: יכולה להיות חברת ניקיון שמחליטה על שירותים לגופים מוסדיים, עסקיים ואחרים אבל תימנע משירות לבתים פרטיים. או, במקרה אחר, חברת הובלות שתעדיף שירות לדירות פרטיות. בצורה כל עסק יפעיל את המאמץ בנישה המתאימה לו. לרוב, השיקול הכלכלי הוא זה שקובע, כלומר: באיזה נישה יש מרווחי רווח גדולים יותר. ברור שיש גם שיקולים אישיים של מנהל העסק, ואחרים נוספים. האינטרנט הוא כלי אדיר לפרסום, שיווק, העברת מידע ומכירות ומומחים לשיווק יכולים לסייע לכל אחד למתג את העסק שלו. Businesswoman Looking At Laptop
כתיבת תוכן במסגרת ניוזלטר
כל עסק חייב להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים וצריך לשאוף להישאר במודעות שלהם כל העת. רצוי שהלקוח יידע כל העת שהעסק הוא הספק הטוב ביותר למוצר או לשירות שהוא צריך. במקרה כזה, הוא יפנה אליו תמיד לצורך קבלת הצעות מחיר או לצורך סגירת עסקה. יש דרכים שונות לעשות זאת, ואחת הפופולאריות ביותר היא באמצעות שליחת ניוזלטר אישי. מומחי שיווק רבים יודעים שיותר קל לשמור על לקוח קיים מאשר השגת חדש. עבודה סדירה מול לקוח קבוע נכנסת לרוטינה מבורכת, ולרוב, אין רצון מצד שני הצדדים להפסיקה. כאשר היא מתנהלת היטב אזי גם ללקוח יש אינטרס עליון לשמרה.
אלא, שבכל תחום יש תחרות וללקוח מגיעות פניות ממתחרים. שליחת ניוזלטר על בסיס קבוע דואגת להעברת מידע על שירות חדש, או על שיפור בקיים. יש מבצעים והטבות שכדאי להודיע להם ועוד. הודעות אלו מצביעות על עסק דינאמי שאינו קופא על שמריו ומחדש. יותר מזה, העסק מודיע ללקוח שהוא תמיד נמצא במרכז תשומת הלב שלו. שליחת ניוזלטר נעשה באמצעות כתיבת תוכן איכותית. כתיבה מקצועית יודעת לבחור את התוכן שמשקף יותר מכל את עיסוק הלקוח, מדגישה את האלמנטים החיוניים והאטרקטיביים שלו ומצליחה להניע את הלקוח לשיתוף פעולה עימו.

כתוב תגובה

פרסומת