יונ 1, 2016
Admin

הכל על מערכות אלקטרוניות להרחקת מזיקים

חברת מגנור הדברה אלקטרונית מפתחת ומייצרת מערכות אלקטרוניות להרחקת מזיקים מזה כ-10 שנים.

המערכות האלקטרוניות הותאמו לרוב לשוק המוסדי , למערכת הביטחון , מערכות קשב וחוות שרתים , בנקים ומערכות המחשוב שלהם , עיריות ומבני ציבור , בתי יוקרה ומפעלי מזון , עד אשר גילו אותנו אנשי מכון היצוא , אשר זיהו את ההצלחה הישראלית הייחודית בעולם , ב"הדברה האלקטרונית "

לכן ליוו אותנו לתערוכה הגדולה בעולם national hardware show המתקיימת ב"לאס וגאס" אשר בארצות הברית.

 

אמנם זו התערוכה הגדולה ביותר הנוגעת בכל הקשור לתחזוקת מבנים , כלי עבודה וכן כל הפיתוחים החדשים בעולם.

הביתן הישראלי הוצב באולם המרכזי , השמור למוצרים חדשים או מעניינים במיוחד ומציגים אמריקאים בלבד , לכבוד היה לנו ,חברת "מגנור הדברה אלקטרונית" לייצג את ישראל העומדת בחזית הטכנולוגיה הממוחשבת והאלקטרונית , עכשיו גם בכל הקשור לטכנולוגיות החדשות ביותר להרחקת מזיקים.

בביתן של מגנור הדברה אלקטרונית הצגנו רק מוצר אחד . שהוא מהפכני בתפיסת ההדברה האלקטרונית , הרחקת יונים על ידי מערכת אלקטרונית ממוחשבת , המשלבת פסי דריכה המוליכים סיגנל ההופך מתח סוללה נמוך למתח הדוקר את היונה או כל ציפור אחרת ברגליה ומונעת מהציפור לחזור , המתח הדוקר משודר מרכזת ממוחשבת הפועלת על ידי הספקת מתח עבודה סולארי ללא תלות בחשמל.

המערכת מגיעה כאשר היא יכולה להתאים את עצמה לכל סוג של מבנה.

פס הדריכה שקוף ואינו מוסיף לעיצוב המבנה, חומר ממנו עשוי הפס דריכה הוא PVC עמיד בקרינת UV לאורך שנים.

אל פס הדריכה אנו מתחברים עם מחברים מהירים, לא נדרשים כלי עבודה מלבד מספריים (מצורפות לסט) לחיתוך האורך הרצוי.

מתחברים לרכזת הסולארית הקטנה ומניחים את הרכזת היכן שנוח ולא מפריע.

לא יאמן מהיום הראשון עד האחרון צבאו על הביתן הישראלי מאות אנשים בכל יום , כאשר רובם לא מתאפקים ומתפעלים מהתחכום הרב של המערכת להרחקת יונים ועד כמה היא אסתטית ומתאימה את עצמה לכל עיצוב של מבנה . כמובן הרכזת הסולארית אלקטרונית , ההופכת את ההתקנה לפשוטה ביותר , ללא צורך בכלי עבודה או חיבור חשמל מעצבן.

אהדת הציבור האמריקאי ,את ישראל לא מוסתרת ומאוד מעריכים ב USA את המוצרים הישראלים

את המחמאה הגדולה , קבלנו מהקניינים של הרשתות הגדולות בארצות הברית ומקסיקו , כאנשים שראו הכול והמחוזרים ביותר ,הם הביעו התפעלות והתעניינות רבה ,במוצרים של חברת מגנור הדברה אלקטרונית .

גם במדינות אירופה מתעניינים במוצרים הטכנולוגים של מגנור הדברה אלקטרונית , בלי חשש להציג את המוצרים כמוצרי כחול לבן בגאווה

 

כתוב תגובה

פרסומת