יול 2, 2016
Admin

בניה קלה בצפון

צפון הארץ הינו אזור שמאופיין בשינויי מזג האוויר לאורך עונות השנה. באזורים הגבוהים שבו יש כמויות משקעים רבות כולל שלגים, ובקיץ יש, לעיתים, טמפרטורות גבוהות. הצפון הינו אזור תיירות מובהק ותושבים רבים בו מנצלים את מרבית עונות השנה לאירוח מטיילים ונופשים. התושבים חייבים להתאים את המבנים שברשותם לצרכיהם ולאזור, ורבים מהם משתמשים בשיטות בנייה קלה איכותית וזולה. הם יכולים לחסוך כסף ואגב כך תורמים לאיכות הסביבה. בונוס נוסף הוא שהמבנים הללו משתלבים בצורה יוצאת מן הכלל עם הסביבה.
בניה קלה בצפון נעשית ממגוון חומרים ובמיוחד מעץ לסוגיו, מגבס, משלדות מתכת, מבלוגים, מפנלים מבודדים ועוד. הבניה עצמה היא פשוטה ומהירה וניתן לבצע במבנה שינויים תכופים כל אימת שמעוניינים בכך. העץ הינו חומר שמשתלב היטב עם סוגי חומרים אחרים כמו: מתכת, זכוכית, קש, אבן לסוגיה, קרמיקה ועוד וארכיטקטים רבים אוהבים להשתמש בהם. הם יוצרים שילובים מעניינים ומוצלחים שתורמים רבות לאווירת המבנה. צימר לאירוח, לדוגמא, שיש בו חיפוי עץ פנימי כולל ריצוף יהיה נעים מאוד למגורים. מלבד היותו חם ונעים, העץ מבודד מאוד וחוסך בהוצאות חימום וקירור.
בניה מהירה
בנייה קלה מאפשרת סגירת מרפסת, תוספת חדר, בניית משרד בחצר הבית, הקמת צימרים, אפשרות לבניית מגורים ניידים ועוד. כל אלו יכולים להתבצע בהליך מקוצר ומזורז. חברת בניה תבצע כל פרויקט כזה במהירות רבה ותתחיל מיד לאחר קבלת האישור הנדרש מהרשות המקומית או האזורית. כאשר אין צורך באישור התהליך יתקצר משמעותית. החיסכון הכספי אדיר והרווח העתידי גדול אף יותר. תחזוקת מבנה שנבנה בשיטת הבנייה הקלה נמוכה משמעותית מאחר ונעשה שימוש בחומרים מבודדים. החימום ייעשה באמצעות גז, חשמל או אנרגיית השמש, הבידוד יתבצע בגגות, בקירות חיצוניים ואף בצינורות חימום.
בניה קלה בצפון נעשית ממגוון חומרים ידידותיים לסביבה והמתכננים מקדישים מחשבה גם למיקום המבנה החדש. משתדלים, במידת האפשר, יש עדיפות למקם את המבנה החדש בזווית טובה על מנת לנצל את אנרגית השמש בצורה מקסימאלית. יסודות כל מבנה הם מוצקים ובנויים על פי תכנית קונסטרוקציה תקנית שמאושרת על ידי מהנדס. נושא הבטיחות הוא מעל לכל והוא כולל תשומת לב מיוחדת למערכות חשמל. ניתן לבצע שינויים עתידיים רבים מאחר והחומרים המרכיבים את המבנה קלים לעיבוד. כך אפשר לשנות פתח, להוסיף חלון ולסגור אחר, להחליף חיפוי לרצפה ועוד. ניתן לצבוע מחדש את המבנה, או להוסיף צבעים ללא קושי ומאמץ מיוחד. חברות בניה שמתמחות בתחום יכולות להציע שלל פתרונות.

כתוב תגובה

פרסומת