יול 14, 2016
Admin

עבודות אלומיניום

בעלי בתים, ארכיטקטים ומעצבי פנים אוהבים להשתמש באלומיניום בעת שהם מתכננים ומבצעים עבודות בנייה ושיפוצים. חומר האלומיניום הוא מתכת קלה אשר אינה מחלידה. קל לעבד אותו והוא חזק ועמיד לאורך זמן. ניתן לקבלו בשלל צבעים והוא משתלב יפה עם סוגי חומר אחרים שנמצאים בבית. מעקה מאלומיניום עם זכוכית משולבת יכול להיות מותקן על גגות, במרפסות, בחדרי מדרגות ועוד. דלת הזזה מאלומיניום תיראה יפה מעל משטח פרקט, מחיצות אלומיניום באמבטיה ייראו טוב לצד קרמיקה או כיורים מחרסינה, וכן הלאה.

כאשר מדברים על אלומיניום שנועד ליצירת מסגרות לדלתות ולחלונות זכוכית מתכוונים במקרים רבים לאלומיניום שנקרא פרופיל בלגי שהינו נפוץ מאוד. מדובר על אלומיניום קל, חזק ואלגנטי. למרות שהוא מיוצר בעובי דק, יחסית, הוא מתאים בצורה מושלמת לייעוד שלו. סגירת מרפסת שיושבת על הנוף, או בניית חלונות בסלון הבית נעשות באמצעות פרופילים בלגיים איכותיים. הנוף נשפך לתוך הסלון ומציף אותו, ואילו הבית נשאר אטום לקור או לחום החיצוני. בני הבית והאורחים היושבים בסלון נהנים מאוד ויכולים לשבת זמן ארוך מול הנוף. כאשר כל המערכת מותקנת על ידי מתקין מקצועי אזי היא תשתלב בצורה מושלמת בחלל הסלון.

שירותי תיקונים

תריסי אלומיניום נועדו לחסום את אור השמש ובמידה מסוימת גם לבודד מפני רוח, חום ואוויר קר. מקובל להתקין תריסים חשמליים אשר יעילים מאוד לסגירת פתחים גדולים. תריסים אלו אמינים מאוד אבל עלולים להתקלקל בגלל בלאי, תקלה, חבלה או תאונה ואז נדרש לתקן אותם. בעלי מקצוע מהתחום מבצעים תיקון תריסים חשמליים ויודעים איך להתמודד עם כל בעיה. לעיתים, הצורך הוא בהחלפת מנוע, או בהוספת שלב שנשבר. יש מקרים בהם התריס נתקע ואינו חוזר למקומו. במקרים בהם התריסים החשמליים הם תריסים שסוגרים פתחים של בית אזי יש צורך בשירות זריז מאחר ולא ניתן להשאיר את הבית פתוח.

תיקון תריסים חשמליים נעשים על ידי מתקינים מומחים אשר יגיעו עם ניידת שירות מזוודת היטב. יש להם אל כל חלקי החילוף הנדרשים וכלי עבודה שנועדו לתיקונים מורכבים אלו. גם החלפת פרופיל בלגי שנשבר או התעקם תתבצע על ידי אותם בעלי מקצוע שמתמחים בשירות לכל עבודות האלומיניום השונות. מתקינים מנוסים יודעים לבצע תיקון אשר ישתלב היטב עם הפרופילים והחלקים הישנים. עבודות הגימור ייעשו במומחיות רבה כדי ליצור מראה נקי ויפה. שירותי תיקון תריסים חשמליים ותיקוני תריסים מסוגים נוספים ניתנים בכל הארץ ללקוחות רבים ועבור סוגים רבים של מבנים.

 

כתוב תגובה

פרסומת