ספט 3, 2016
Admin

החיים במגדלי יוקרה

אם לפני עשור או שניים החלום הישראלי האולטימטיבי היה לרכוש בית צמוד קרקע וליהנות מחיי הפרבר, כיום המגמה השתנתה וכולם מדברים על מגדלי היוקרה. המגדלים הללו הם תופעה חדשה יחסית בנופי הארץ – הן מבחינת גובהם והן מבחינת תרבות הדיור שהם הביאו עמם. מכיוון שמדובר במבני ענק שמספר הדירות בהם גדול במיוחד הם חייבים להיות מטופלים על ידי חברת תחזוקה וניהול מקצועית. בנוסף, המגדלים כוללים במקרים רבים מתקנים משותפים לתועלת הדיירים– כמו בריכת שחייה, לובי כניסה מפואר, שירותי שמירה ואזורי משחק לילדים. הסיבות להעדפת המגדלים הן רבות, אך עיקר השינוי נובע מכך שמרכזי הערים הגדולות הפכו ליעד מגורים מועדף.
כאשר משפחה בוחרת לחיות באחד המגדלים הללו החיים שלה משתנים במידה רבה מאד. ראשית, שירותי הניקיון והתחזוקה הקיימים בבניינים הללו אמנם עולים כסף, אך הם מקלים על החיים. עד מהרה מתרגלים לפגוש עובדי ניקוי חלונות בסנפלינג או עובדי ניקיון עם עגלות שירות במסדרונות. בבניין פוגשים בציוד ניקיון מקצועי כמו מכונות שטיפה, באנשי תחזוקה שיכולים להגיע לדירה בהתראה קצרה ולטפל בתקלות וכאמור בעובדי ניקיון שמתמקדים בניקוי שטחי החלונות הגדולים כדי לשמור על המראה היוקרתי של המגדל – באמצעות ניקוי חלונות בסנפלינג או בעזרת ציוד ייעודי.
החיים במגדלי יוקרה
בכל המגדלים אפשר למצוא, כמובן, מעליות מהירות ומתוחזקות, שכן אין כל דרך להעפיל לדירות הגבוהות בלי שירותי המעליות. מהמגדלים נשקף במקרים רבים נוף מדהים, סיבה נוספת לחשיבות של החלונות המצוחצחים. כאשר אתם מחפשים דירה במגדל מגורים חשוב מאד לבדוק את רמת הניקיון והתחזוקה, מכיוון שבניין שאינו מתוחזק היטב יתדרדר למצב לא נעים במהירות רבה. וודאו שחברת הניקיון עושה שימוש בציוד איכותי ומעדיפה חומרי ניקוי אקולוגיים שכן חומרי ניקוי אקולוגיים יבטיחו את בריאותכם וישפרו את שמירת איכות הסביבה. אל תתפשרו על בניין שבו יש אזורים מוזנחים, נורות שרופות או מעליות שלא עובדות. הפרטים הקטנים הללו יכולים להצביע על בעיות תחזוקה חמורות, ואלו ישפיעו במידה רבה מאד על איכות חייכם ואפילו על ערך הנכס.
עוד נושאים שכדאי לשקול לפני שרוכשים דירה במגדלים הם כמובן מיקומם, וכן מיקום של שטחים ירוקים בקרבת מקום. החיים בסביבה עירונית הם נעימים, אבל בשלב כלשהו תחושו געגועים לטבע. כדאי לבחון היטב את השטחים שבקרבת המגדלים – המדרכות, הגינות, החנויות ובתי הקפה. כל אלו ישפיעו במידה רבה על הנאתכם מחווית המגורים החדשה.

כתוב תגובה

פרסומת