ספט 4, 2016
Admin

סתימת ביוב בבית משותף

השכנים פונים אליכם עם בקשה שנשמעת פשוטה – האם תוכלו לנהל את וועד הבית? לפני שאתם מתחייבים לנושא כדאי לשאול את עצמכם האם אתם מודעים לכל תחומי האחריות שילוו אתכם מעתה ואילך כשאתם מסתובבים בבניין. ישנם אנשים שינהלו בקלות את ההתנדבות לוועד הבית בעוד שאחרים יחוו תחושות לחץ ומועקה. כדי להחליט אם אתם מתאימים לתפקיד כדאי מאד לחשוב על אחד המצבים הקשים ביותר שוועד בית מתמודד איתם – סתימת ביוב שמביאה עמה מפגעי ריח ותברואה, מראות לא נעימים והרבה לחץ מכיוונם של כל בעלי הדירות בבניין המשותף.
אם אתם מסוג האנשים שמסתובבים תמיד עם מספר חירום להזמנת ביובית בתל אביב או שירותי הדברה בהתראה של רגע – סביר להניח שתתמודדו עם זה בקלות. התפקיד מתאים לבעלי יכולת ארגונית גבוהה. בנוסף, כדאי לשלב יחסי אנוש מצוינים כדי שבמהלך סתימת הביוב הקרובה תוכלו להתנהל מול כל בעלי הדירות ולגרום להם לפעול במהירות וביעילות. בנוסף – יידרש מסלול לימוד מסוים. למשל – הכרות עם השימוש בכלים כמו ביובית בתל אביב שהם הדרך הנכונה לפתור את בעיית הסתימות בטווח המיידי והארוך.
לפתור את הבעיה מן השורש
במקרים רבים סתימות הביוב נובעות משימוש לא נכון במערכת – כמו השלכת חיתולים, מגבונים או מגבות נייר. במקרים אחרים תפגשו בסתימות שנובעות מחסימה בצנרת בהמשך הדרך – במקרים רבים בעקבות צמיחה של שורשי עץ. מכיוון שאתם אחראים לבניין גדול שיש בו הרבה דירות, סביר מאד להניח שתתקשו למצוא את מי שאחראי למחדל ותוכלו לגרום לו לשלם על האירוע. לכן חשוב במיוחד לפתור את הבעיה מן השורש ובצורה יסודית ולחסוך סכסוכים, עימותים וחורים בתקציב וועד הבית. הזמנת ביובית ברמת גן או בתל אביב תבטיח טיפול מן השורה הראשונה.הביובית היא משאית שמחזיקה מערכת לשאיבת מים וכן מערכת להזרמת מים בלחץ גבוה. הכלי החזק הזה יכול לטפל במפגע הן באמצעות שאיבה והן באמצעות שטיפה יסודית של הצנרת שתשאיר אותה נקייה לאורך זמן.
כאשר תנהלו את וועד הבית לא תוכלו להסתפק בשרברב הבודד שמתמחה במקומות מקומיות ושאולי מתאים לדירה הפרטית שלכם. דאגו לאתר חברת אינסטלציה חזקה שמחזיקה אנשי מקצוע בעלי ניסיון עם צוותים שעובדים עשרים וארבע שעות ביממה. הציוד שיש לחברה כזו מאפשר לה לזהות את מקום הנזילה ולבצע ניקוי יסודי ואיכותי בלי לפרק את הצנרת בשיטות של ניסוי וטעייה. חפשו חברה שיש לה ביובית ברמת גן ואת כל הציוד הנדרש.

כתוב תגובה

פרסומת