ספט 5, 2016
Admin

משכנעים את העכברים והיונים לעזוב את הבית לצמיתות!

נכון להיום השיטה הפופולארית ביותר להרחקת עכברים ויונים מהבית וסביבותיו היא שיטת ההרחקה האלקטרונית. כאן מדובר על שיטה שאינה גורמת נזק פיזי לעכבר או ליונה ומובילה לתוצאה בה מעוניינים, הרחקה לצמיתות של אותם מכרסמים ובעלי כנף שמטרידים אתכם בהמיות הקול שלהם ומסכנים במידה רבה את בריאותכם ובריאות בני ביתכם.

איכפת לנו במה משתמשים
נכון להיום יש שיטות רבות להרחקת יונים ועכברים. מלבד שיטת הרחקת יונים אלקטרונית כל שאר השיטות אינן יעילות מספיק או שפוגעות באותם מכרסמים או בעלי כנף. כל אחד יודה שהמיית היונים והלשלשת הם דבר מטריד מאוד וכאשר שומעים שרוב היונים מלאות כינים ומשמשות כנשאיות של נגיפים שונים שיכולים לסכן את חייהם של בני האדם רוב האנשים מטלפנים למדבירים על מנת שיגיעו אל הבית ויפטרו מאותו להק יונים מטריד ויבדקו האם יש בבית עכברים (וזאת משום כל מיני קולות מוזרים במטבח בשעות הלילה וסיבות נוספות). אם עד היום אנשים היו מוכנים להדברה בכל שיטה ובאמצעות כל תכשיר והעיקר להיפטר מהיונים ומהעכברים, כיום אנשים מודעים לעובדה שחומרי ההדברה הרעילים יכולים לגרום נזק לא רק לסביבה אלא גם להם, לילדיהם ולחיות המחמד שלהם. בנוסף, הם אינם מעוניינים להכאיב לעכבר או ליונים אלא להרחיק אותם מביתם ולצמיתות! כאן נכנסת לתמונה שיטת הרחקת יונים אלקטרונית ושיטות אלקטרוניות שעיקרן הרחקת עכברים ומכרסמים נוספים.

שיטה יעילה ביותר להרחקתם של עכברים מהבית היא שיטה שאינה פוגעת בשום דרך בסביבה. בניגוד לעבר הלא רחוק שיטה זו אינה מצריכה שימוש ברעלים אלא עושה שימוש בהתקן אלקטרוני מיוחד ממנו בוקעים רעשים אוטרסוניים, רעשים אותם בני האדם לא יכולים לשמוע, אך לעכברים הדבר מפריע ולכן הם מסתלקים מהאיזור. חשוב לקחת בחשבון שהעכברים בסרטי הילדים המצויירים נראים כדמויות שלא יכולות להזיק לאף אחד, אך בפועל מדובר על מכרסמים קטנים וחכמים שמכרסמים צינורות וארונות, מפזרים את גללי הצואה שלהם בארונות הבית, מהווים נשאים של נגיפים רבים ובמקרה של בהלה יכולים לנשוך אתכם, את הילדים או את חיית המחמד שלכם. כל אלו מובילים למסקנה אחת: באם חוששים שיש עכברים בבית יש לעשות מעשה וכמה שיותר מהר.

הרחקת עכברים בדומה אל שיטת הרחקת יונים אלקטרונית יעילה ביותר. בעת הרכישה של המכשיר האלקטרוני תמיד יש לוודא עם החברה שהיא שולחת מתקין מורשה להתקנת המערכת. התקנה מקצועית תבטיח לכם מכשור המופעל בקלות ובמהירות וכזה שירחיק את בעלי הכנף והעכברים מתחום ביתכם.

כתוב תגובה

פרסומת