ספט 5, 2016
Admin

שימוש באלומיניום בלגי איכותי במבנים

בעלי בתים בונים את בתיהם או מבנים אחרים שלהם לאחר מחשבה רבה ותכנון מסודר. במקרים רבים, הם נעזרים במעצבי פנים וחוץ שמכינים עבורם תכניות ואף מייעצים להם לאורך כל תהליך הבניה. הדבר נכון גם לקראת שיפוצים כלליים. אחת ההתלבטויות הרבות בהם נתקלים כולם הוא בנושא סגירת פתחי החלונות הרבים המקיפים את הבית. במקרים רבים ולמרבה השמחה, בנושא זה ההתלבטות הינה קצרה, והרוב הגדול פונה לכיוון של שימוש באלומיניום לסגירת פתחים אלו ולצרכים אחרים בתוך הבית עצמו. האלומיניום מספק קשת של פתרונות שחלקם חשובים ומהותיים בתכנון הבית.

אם כבר מדברים על אלומיניום אז למה לא ללכת על אלומיניום בלגי שנחשב לאיכותי במיוחד. אלומיניום בלגי הינו מתכת נאה שקל לעבד אותה. ניתן להכין ממנה פרופילים עדינים שנועדו למסגרות לחלונות אלומיניום, למעקות, למסגרות לדלתות הזזה ועוד. ניתן לצבוע אותה במגוון צבעים והעושר של הצבעים מקל על המעצבים ליצור הרמוניות שונות של צבע וחומר בתוך הבית ומחוצה לו. אלומיניום בלגי משתלב היטב עם סוגי חומרים אחרים שנהוג להשתמש בהם במבנים השונים, וזה נותן לו יתרון אדיר על חומרים אחרים ובכלל.

חומר איכותי שמשתלב עם חומרים אחרים.

אלומיניום בלגי משתלב היטב עם זכוכית, עץ, אבן לסוגיה, קרמיקה ועוד. ניתן ליצור חלונות בלגיים בצבעים שונים כאשר המקובלים ביותר הם לבן לסוגיו, חום, אפור ועוד. האלומיניום אינו מחליד והינו מתכת חזקה, כך שמשתמשים בו למעקות, למרפסות מחוץ לבית ולמדרגות בתוכו. בנוסף, עושים בו שימוש רחב באמבטיות שיש בהם לחות גבוהה. האלומיניום הבלגי משמש גם כמסגרות לתריסים חשמליים ואחרים אשר מרכיבים אותם בצמוד לחלונות. ניתן להרכיב בסלון בית הנשקף לנוף חלונות רחבים מאלומיניום עם תריסי אור הנפתחים לרווחה. כך, שניתן לפתוח אותם לרווחה או לסגור אותם על פי הצורך.

הרכבת חלונות ותריסי אלומיניום ואלמנטים אחרים מהחומר האיכותי הזה אמורה להיעשות על ידי מומחים. יש צורך לבצע עבודה שיטתית ומקצועית על מנת שכל פתח יהיה סגור היטב. בעלי הבית רוצים שהבית ייראה במיטבו בפנים ובחוץ. מעבר לכך, יש חשיבות רבה לנושא התקנות בטיחותיות שתחזקנה מעמד לשנים רבות. כל בית חשוף לפגעי מזג האוויר וכדאי שהאלומיניום יעמוד היטב בהם וגם ישתלב היטב עם הגן הפורח והסביבה החיצונית והקרובה. יש צורך כמובן, גם בבעל מלאכה שמספק אחריות על האלומיניום ועל עבודתו, ואשר יש לו יכולת לבצע תיקונים שונים בהתאם לצורך.

כתוב תגובה

פרסומת