דצמ 5, 2016
Admin

מכונות פוליש לרצפה – לניקוי יסודי של העסק

כל חברה מעוניינת להותיר רושם על לקוחותיה הקיימים ועל לקוחות מזדמנים ששוקלים האם להמשיך ולצרוך את שירותיה. רושם ניתן להותיר על ידי מוניטין חיובי מוצלח הנובע מהמקצועיות של החברה ומהמראה המרשים והמתוקתק של משרדי החברה או בית העסק. נכון להיום כל בעל עסק של בית מלון, בית אבות, משרד עורכי דין ומקומות נוספים מודע לעובדה שהמראה מותיר רושם בל יימחה על הלקוחות. מסיבה זו בעלי עסקים שוכרים את שירותיהם של אדריכלים ומעצבי פנים שמעצבים את החללים הפנימיים של המקום בהתאמה לקונספט של העסק. חלק בלתי נפרד מפעולות העיצוב הוא בחירת רצפת פרקט, מרצפות גרניט פורצלן וחיפויים נוספים לרצפה של העסק ותחזוקה תקופתית של אלו. כאן נכנס לתמונה שירות פוליש לרצפה.

 

בוחרים את הדרך המתאימה לכם

נכון להיום כל בעל עסק יכול לבחור את הדרך בה הוא יבצע פוליש לרצפה בבית העסק. יש עסקנים שמחליטים לשכור את שירותיה של חברה חיצונית שעובדיה מגיעים פעם בשנה ומבצעים פוליש ואילו אחרים מחליטים לרכוש מכונת קרצוף וליטוש לרצפה, תכשירים מתאימים ולהכשיר את עובדיהם לבצע את פעולת הפוליש. רוב בעלי העסקים מקבלים החלטה על פי סוג העסק שלהם ותדירות הצורך בתחזוקה שוטפת של החיפוי, דבר שכולל גם פוליש. אם מדובר על בתים פרטיים או עסקים בהם אין תחלופה תדירה של אנשים ולכן פעולת חידוש המרצפות על ידי פוליש לרצפה מתבצעת פעם בשנה או פעם בשנתיים בהחלט ניתן לשכור את שירותיה של חברה שתבצע את הפוליש ויתר עבודות התחזוקה עבור בני הבית או העסק.

 

אם מדובר על בית מלון, בית אבות, משרדים ציבוריים, ממשלתיים וכן עסקים נוספים אליהם מגיעים אנשים באופן תדיר, פעולת הפוליש והניקיון תיעשה בתדירות גבוהה יותר ולכן האחראים על מקומות אלו מעדיפים לרכוש מכונת פוליש וקרצוף בה הם יוכלו להשתמש באופן קבוע כל אימת שהם יהיו מעוניינים בכך. יש לקחת בחשבון שכאשר מדובר על בתי מלון ובתי אבות, מדובר על שטח גדול מאוד ולכן פעמים רבות ניתן לראות את העובדים מבצעים פעולות ניקוי, תחזוקה ופוליש בשטחים שונים של המקום במהלך כל חודשי השנה.

 

נכון להיום יש סוגים שונים של מכונות המיועדת למטרת ניקוי, פוליש וקרצוף וחשוב לבחור מכונה בגודל המתאים לעסק. מכונות אלו מיועדות לביצוע של עבודות ניקוי משטחים שונים, כמו למשל ניקוי קרמיקה, בטון, מרצפות מסוגים שונים ועוד. חלק מהמכונות אידיאליות לקרצוף והברקה של משטחים שונים וניתן לחבר אליהן כל מיני אביזרים, כמו למשל סקוץ' או מברשת על מנת להבטיח את אותה תוצאה בה מעוניינים, קרי, רצפה מבריקה, בוהקת ומרשימה.

 

 

כתוב תגובה

פרסומת