דצמ 5, 2016
Admin

לימודי ביטחון תואר שני בחיפה

את מציאות החיים המורכבת בישראל ובמזרח התיכון אי אפשר ללמוד, צריך לחיות אותה כדי להבין את הדקויות הקטנות המאפיינות אותה. לימודי ביטחון תואר שני בחיפה הם בדיוק המקום בו לוקחים את המציאות הקיימת ומפיקים ממנה ידע, העשרה ומקצוע לכל החיים. לימודי ביטחון הינם תכנית לימודית ייחודית שפותחה בשנים האחרונות וסחפה אחריה צעירים רבים. מטרת התכנית הינה להכשיר חוקרים ולהעניק להם את הידע והיכולת להשפיע לאור מגוון האיומים הקיימים על בטחונה של מדינת ישראל. בראשם, כמובן, איום נשק ההשמדה ההמונית המתפתח אצל אירן ומדינות אויב, האיום הפלסטינאי, סכנת הטרור, הקיצוניות הדתית האסלאמית ועוד.

 

אודות תכנית לימודי תואר שני – לימודי ביטחון

אם אתם מעוניינים במידע אודות תכנית לימודי תואר שני בתחום, סיכמנו את הדברים בכמה משפטים, תכנית הלימוד נמשכת כשנתיים וכוללת 'נגיעות' במספר רב של תחומים, בראשם יחסים בינלאומיים, פוליטיקה של המזרח התיכון, קבלת החלטות, מנהל ומדיניות, ניהול וכלכלה, משפטים וסוציולוגיה, מחשבה מדינית, הבנת תהליכים, כלכלה ועוד. קורסי בחירה מרתקים מוסיפים נדבך של עניין והעשרת ידע לסטודנט. בין הקורסים המובילים – לוחמת סייבר ורובוטיקה, דמוקרטיה ומלחמה, דעת קהל ומדיניות חוץ, משפט בינלאומי, דוקטרינות אסטרטגיות בעולם – בריאות הציבור ומלחמה, ביטחון לאומי ודיפלומטיה של מדינות קטנות ועוד. בנוסף, מקבלים הסטודנטים כלים אשר ישמשו אותם לחיים בכלל, כמו עזרה ראשונה, מחשבים, אנגלית, הגנה עצמית, ביטחון ומידע ועוד.

בסיום התכנית, לסטודנט ידע וכלי ניתוח מתקדמים בתחומי האסטרטגיה, הלימוד הארגוני ועוד. ההשתלבות העתידית בשוק העבודה אפשרית בשלל תחומים, ביניהם משרדי חקירות, משטרת ישראל, הדרכה ובילוש, מודיעין, זרועות הביטחון, משרדים ממשלתיים ועוד שלל תפקידים ואפשרויות קריירה בעלות עניין גבוה ושכר משתלם. בשורה התחתונה, כמעט כלל הבוגרים הבוחרים לעסוק בתחום, מוצאים עבודה, ובקלות.

לא כל אחד יכול להתקבל לנבחרת המובילה של לימודי ביטחון באוניברסיטת חיפה. עליכם להציג תואר ראשון עם ממוצע ציונים גבוה (משתנה משנה לשנה. לרוב בין 82 ל-85) ולהוכיח, באמצעות ראיון אישי, שברשותכם המוטיבציה והיכולת לצלוח את לימודי התואר בהצלחה. סטודנטים שחוו את חווית התואר השני בתחום העידו על לימודים מרתקים, הרצאות עוצרות נשימה, אך רמת מורכבות גבוהה וכמויות ידע לא מעטות. בשורה התחתונה, אם אין לכם רצון אמיתי לרדת לשורש העניין בנושא, לא תצליחו לשרוד את התואר כמו שצריך. הצטרפו לאלו שכבר הבינו היכן טמון העתיד של מדינת ישראל. "נבחרת הביטחון" של אוניברסיטת חיפה – בטוח שבחרת נכון.

כתוב תגובה

פרסומת