יול 4, 2017
Admin

יש לכם רק עשר דקות? הגעתם למקום הטעים ביותר!

אנחנו חיים בעידן מהיר, הכל צריך להיות מוכן ומסופק כבר אתמול ואין לנו זמן להתעכב בשום דבר – כולל במטבח. אנשים רבים, בשל החשש מבילוי ארוך מדיי וגנב זמן במטבח, מעדיפים לרכוש אוכל מוכן אותו הם רק צריכים לחמם או להזמין אוכל או לאכול במסעדה, וזו הסיבה העיקרית ביותר למדוע אנו כותבים את המאמר הבא. הכירו, מתכונים מהירים לאלו שממהרים.

מוכנים, היכון צא!

העידן בו אנו חיים, מחייב אותנו לפעול מהר וכאן נרצה להציג בפניכם מתכון הנופל תחת קטגוריית מתכונים בעשר דקות וכזה שאינו נופל בטעמו ממתכוני הכנה של 60 דקות ויותר. הסוד הוא באופי ההכנה, הפרודוקטים וכמובן האהבה בה אתם מכינים את האוכל, שעומד להיכנס לקיבה שלכם ושל האורחים שלכם. מדובר באחד מהמתכונים המפורסמים ביותר והוא מתכון עבור רוטב שמנת פטריות וכזה, שילך עם טורטליני וגם עם רביולי, ריזוטו, ספגטי ועוד, אבל לא רק.

המרכיבים להם אתם זקוקים, נמצאים בכל סופר ורק מחכים לכם, הבה נעבור עליהם בקצרה: חבילה אחת של טורטליני פטריות וגבינה, סלסלת פטריות שמפניון טרייה ואין זה משנה אם הן חומות או לבנות, שמן זית (כף אחת), שיני שום קלופות ומוכנות, שמנת (שמנת לבישול או שמנת מתוקה בשילוב חלב, גבינת פרזמן מגורדת דק דק, פירורי לחם וכמובן עבור הטעמים קצת מלח וקצת פלפל לבן. אם תרצו להתפנק אז הוסיפו 3 כפות גדושות של צנוברים.

מה עושים מכאן? פורסים את השום והפטריות ובעזרת מחבת רחבה, מטגנים את השום עם שמן הזית, מוודאים שהאש נמוכה ומוסיפים לאחר 2 דקות את הפטריות. תוך כדי ערבוב ממשיכים את הטיגון וממתינים שהפטריות יתרככו מעט – זה אמור לקחת לכם כארבע דקות בלבד. לאחר מכן, מוסיפים את השמנת ואת המלח פלפל, וממשיכים לבשל במשך 5 דקות כדי שהרוטב יצטמצם מעט. כעת, לוקחים את הטורטליני ומוזגים אותו לסיר ומוסיפים את הרוטב. מערבבים טוב טוב ומניחים על אש קטנה לזמן קצר מאוד. במקביל, קחו את פירורי הלחם וטגנו אותם עם שמן זית ושום כתוש במשך שתי דקות בלבד. ודאו שהשום לא נשרף והמליחו קלות. וזהו! אתם מוזמנים למזוג לצלחות, פזרו את הפרמזן ואת הצנוברים (אם החלטתם להוסיף אותם) מעל והיו מוכנים לארוחה טעימה ומהירה בקלי קלות.

לסיכום, רוטב שמנת פטריות אינו חייב לארוך שעה ויכול להתבצע תוך דקות ספורות. ישנם לא מעט מתכונים בעשר דקות ולממהרים שבינינו, מומלץ להכיר אותם.

 

כתוב תגובה

פרסומת