יול 4, 2017
Admin

התוכן הוא המלך, הנסיך וכל מה שבאמצע

רשת האינטרנט מתקדמת ומתפתחת מאיי פעם, למעשה בכל יום שחולף, רשת האינטרנט מתפתחת יותר ויותר ואנשים הפכו להיות תלויים בה. על מנת להצליח לקבל חשיפה אינטרנטית עסקית, הדרך הטובה ביותר היא להקים אתר אינטרנט ומשם לדאוג לתחזקו. רבים יפנו אל חברת קידום אתרים ואחרים יבצעו את הקידום באופן עצמאי – האם הקידום עצמו מספיק? האם הופעה בתוצאות הראשונות יספקו את המענה והסיבה המספקת לגולשים להישאר באתר ולחזור לבקר בו? כך או אחרת, עם קידום ובלי קידום, על כל אתר להכיל תוכן איכותי וזאת על מנת להעסיק את הגולש ולגרום לו לחזור לבקר באתר. הדבר הנכון והמומלץ ביותר הוא למלא את האתר בתוכן מעניין ומסקרן ולכתוב בצורה מקצועית וכזו שמדברת אל קהל היעד.

כתיבה בתשלום או כתיבה עצמאית?

כולנו למדנו בבית הספר לכתוב וסביר להניח שאם הצלחת להקים אתר אינטרנט, אתה מכיר ויודע כיצד להקליד מילים. אך האם הידע הבסיסי הזה מספק על מנת לכתוב מאמר תוכן מספק, איכותי דייהו וכזה שיגרום לגולש להישאר ולקרוא אותו?.. התשובה לכך היא בהחלט לא ולכן ישנן לא מעט חברות המספקות כתיבת מאמרים בתשלום ושירותי עורך תוכן, שיוכלו לבצע את מלאכת הכתיבה עבור בעלי האתרים. הסיבה החשובה ביותר והמכרעת ביותר לכתיבה בעזרת עורכי תוכן מקצועיים היא העובדה שמנוע החיפוש הגדול והחשוב מכולם – גוגל, מקדם ומעניק העדפה ברורה לאתרים בעלי תוכן איכותי. בשנים האחרונות, ברגע שמקצוע קידום האתרים תפס תאוצה, צצו והוקמו אתרים רבים בעלי תוכן לא איכותי. לעיתים רמת התוכן הייתה כה ירודה, שלא היה ניתן לקרוא אותו ופגעה קשות בבעלי האתר. לכן, על מנת לעודד תוכן איכותי, גוגל החלה לתעדף תוכן איכותי והשקיעה משאבים רבים כדי להכריע בשאלת מהו תוכן איכותי.

טיפ כתיבה קטן במיוחד בשבילכם – במידה והחלטתם לשכור שירותי כתיבה, בצעו אפיון עם חברת הכתיבה או כותב התוכן תחילה, הסבירו לו כל שעליהם לדעת על מנת לייצר עבורכם את התוכן הטוב ביותר וכזה שאכן ידבר אל קהל היעד שלכם.

לסיכום, כתיבת מאמרים בתשלום אפשרית וזמינה לכל בעל אתר, שרוצה למלא את האתר שלו בתוכן מקצועי ואיכותי. על שאלת הכתיבה העצמאית, תוכלו להשיב בעצמכם על ידי כך, שתנסו לכתוב מאמר ותתנו למכרים שלכם לחוות דעה. זכרו, לא כל אחד יכול להיות עורך תוכן ולעיתים עדיף להתרכז במה, שהכי טובים ולהניח למקצוענים לעסוק בדברים שאתם פחות טובים בהם.

 

כתוב תגובה

פרסומת