אוק 31, 2018
Admin

בילוי רומנטי? כל הדרכים מובילות צפונה

בואו נדבר רגע על אחד האזורים היותר רומנטיים בישראל: צפון הארץ. כאשר אנחנו חושבים על חופשה זוגית, סביר להניח שהרעיון הראשון לבילוי יהיה צימרים בצפון. זה לא במקרה, הצפון משופע בפינות חמד מקסימות לטיולים רגליים, לסיורים קלילים או פשוט להתפנקות בסופ"ש עם צימר עם בריכה פרטית הצופה אל נוף מדהים ביופיו. אם העיקר זו הרומנטיקה עבורכם, כך תעשו זאת נכון ותתכננו את החופשה הרומנטית המושלמת בצפון.

 

רק תבחרו איפה

למי שלא נולד וגדל בחלקה הצפוני של ישראל, הצפון נדמה כמו אזור ערטילאי ורחוק. למעשה, אזור הכנרת, רמת הגולן, הגליל העליון, הגליל התחתון וכמובן הגליל המערבי מרכיבים פסיפס של מקומות בילוי ותיירות מגוונים לזוגות אך גם ליחידים ולקבוצות.

צימרים בצפון נהנים ממזג אוויר נהדר במרבית ימי השנה. החורף קריר ונעים ומאפשר בילוי מפנק באזור רמת הגולן והחרמון. במרבית ימי הקיץ מזג האוויר הרבה יותר נוח מחלקים אחרים בישראל, ומאפשר זמן לטיולים. הנופים משגעים ומגוונים. נופי הכנרת שונים מאוד מנופי הגליל המערבי והחוויות הקולינריות כמו גם אפשרויות הלינה שונות. צימר עם בריכה פרטית במושב ברמת הגולן יכול להציע חוויה שונה מצימר עם בריכה באזור הגליל התחתון. לכם נשאר רק להחליט להיכן לנסוע ובאיזה צימר עם בריכה פרטית לבחור.

 

חוויות קולינריות מגוונות

בילוי רומנטי בצפון יכול לשלב בקלות גם אפשרויות קולינריות. שפע המסעדות וסוגי המטבחים רק הולך וגדל משנה לשנה, ומאפשר בחירה מגוונת. מקומות רבים מציעים גם שירותי משלוחים או טייק אוואי, שתוכלו לעשות בהם שימוש במידה ואתם שוהים במקום עם צימר עם בריכה פרטית ומעוניינים להתפנק למשל לצד הבריכה.

כאשר מדובר על נסיעה אל צימרים בצפון, תוכלו לשלב בביקור מגוון טעמים. בצפון תוכלו לבחור בין מסעדות דרוזיות, מסעדות צ'רקסיות, מסעדות גורמה, בשרים וגם אוכל ביתי. צימרים בצפון כוללים בתוכם ארוחת בוקר מפנקת אך מציעים וממליצים על מסעדות מקומיות איכותיות, להשלמת החוויה. גם הצמחונים או הטבעונים יוכלו למצוא שלל מקומות המותאמים עבור קהל זה ומציעים חוויה קולינרית שאינה נופלת באיכותה ממסעדות אחרות שאינן מציעות אוכל צמחוני או טבעוני. בידקו בטרם הנסיעה מהן המסעדות המומלצות באזור, קבלו המלצות מאנשים שביקרו באותו מקום ומיצאו מקומות ייחודיים, טעימים ומהנים לבלות בהם בשעות הערב.

זמן למלא מצברים

 

צימרים בצפון מכל סוג, הם המקום האידאלי לחופשה רומנטית או סתם כדי "לנקות את הראש". שהות בתוך צימר עם בריכה פרטית, מאפשר לקיחת פסק זמן, חופש אמיתי ושקט שקשה למצוא באורח החיים האינטנסיבי של רבים מאיתנו. השהות המבודדת, לצד הנופים המרהיבים ויחד עם אפשרויות טיול ובילוי רבות, הופכות נסיעה אל הצפון ושהייה בצימר מפנק, לחופשה הרומנטית האולטימטיבית. אל תתפשרו על איכות הצימר, ואם חשובים לכם פרמטרים מסוימים כמו ארוחת בוקר מושקעת, צימר עם בריכה פרטית או סוויטה מפנקת – וודאו שהצימר אותו אתם בוחרים אכן מציע את הדברים האלה.

כתוב תגובה

פרסומת