נוב 5, 2018
Admin

אנרגיה מתוכננת מראש

שגרת היום העמוסה שלנו לא תמיד מאפשרת לנו לעצור לרגע ולאכול באופן מסודר. זה גורם פעמים רבות לאכילה לא מזינה מספיק ולתחושה של עייפות וחוסר אנרגיה כללית. חטיף Energy עם דגנים או חטיפי גרנולה הם הבחירה המאוזנת בין נשנוש טעים למשהו מזין ולכן הם אופציה זריזה ונוחה.

להטעין את עצמנו באנרגיה

בין אם מדובר בתקופות אינטנסיביות, עבודה שוחקת או לימודים עד השעות הקטנות של הבוקר, בסופו של דבר כולנו רוצים להיות חדים ויעילים. לא תמיד אנחנו מצליחים בכך, ולכן כאשר מתרחשת נפילת אנרגיה אנחנו מעדיפים לפנות לממתקים ולהעדיף אותם על פני חטיף גרנולה איכותי ומזין. בעולם אידאלי, היינו מכינים מדי בוקר את כל הארוחות וארוחות הביניים לאורך היום. למעשה, מה שקורה זה שגם אם תכננו לארוז גרנולה בשקית ולאכול אותה עם יוגורט במשרד, הרי נדיר שזה קורה והקושי להתארגן הוא גדול.

חוסר התכנון מוביל לאכילה לא מסודרת, וגם לאכילה בכמויות לא מדודות. כך שאם בחרנו לנשנש גרנולה אנחנו עלולים לעשות זאת בכמויות גדולות במידה ואנחנו רעבים או עייפים.

 

להזין את הגוף

תכנון של ארוחות כולל לא רק ידיעה של מה אנחנו הולכים לאכול במהלך היום ובאיזו כמות. חשוב להיות מוכנים גם למצבים בהם הרעב תוקף אותנו – אך אנו שולטים בו. חטיף דגנים energy מאפשר בדיוק את זה. הוא נמצא במגוון צורות וטעמים, ומאפשר נשיאה קלה בתיק ושליפה בדיוק ברגע המתאים. הכמות היא מדודה, הטעם מצוין ואנו יודעים בדיוק מה הכנסנו אל הגוף. גם חטיפי גרנולה הם פיתרון מצוין לזמנים בהם כל מה שדרוש לנו זה משהו לשלוף מהתיק. בין אם אנחנו נמצאים בשיעור, או בהפסקת עבודה – יש לנו את הפיתרון המוצלח ביותר. Energy מספק הטענה מיידית באנרגיה, וממלא אותנו בתחושה שעשינו משהו טוב לגוף שלנו. אנחנו שולטים במצב, ושולטים בתחושת הרעב.

היתרון האדיר אשר קיים בחטיפי energy הוא המגוון. לא מדובר באותו חטיף גרנולה בטעם אחד, אלא בסדרה של טעמים ושילובים אשר כל אחד יכול למצוא בהם את מה שהוא אוהב.

 

זמן איכות

בחירה בצריכת חטיף גרנולה או חטיפי energy מאפשרת לעשות טוב לגוף שלנו וגם לנפש. ידוע כבר כי צריכה של דגנים מלאים היא חלק בלתי נפרד משגרת דיאטה מאוזנת. דגנים מלאים העשירים בסיבים תזונתיים תורמים לפעילות התקינה של מערכת העיכול אך בנוסף משרים עלינו תחושת שובע. תחושת השובע איננה רגעית ונמשכת לאורך זמן. כאשר אנחנו שבעים יותר אנחנו מנשנשים פחות ועושים בחירות חכמות יותר. לא משנה מה הסיבה שבגללה אתם ניגשים אל המקרר או אל הארון במטבח – כדאי שתצטיידו בחטיפי גרנולה או energy שיהיו "הקו הראשון" במלחמה ברעב בין הארוחות. תוכלו לאחסן אותם גם אצלכם במשרד או לקחת אותם איתכם בתיק לכל מקום אליו תלכו.

כתוב תגובה

פרסומת