דצמ 3, 2018
Admin

כך תפרסמו בהצלחה בגוגל

יש לכם עסק ואתם רוצים לקדם אותו ככל האפשר באמצעים דיגטליים? ככל הנראה כבר חשבתם על פרסום בגוגל ועל האפשרויות השונות שלו. כאשר אתם בוחרים באיש מקצוע לביצוע פרסום ממומן בגוגל יש מספר דברים אשר עליכם לדעת ולבחון כדי לוודא שהקידום נעשה באמצעים האיכותיים ביותר.

 

דרך הפעולה

כאשר מדובר על פרסום ממומן בגוגל, הכוונה היא למודעות אותן תראו בדפי התוצאות של מנוע החיפוש גוגל. הן יימצאו על פי רוב מעל או לצידן של תוצאות החיפוש הרגילות. איש הפרסום שלכם יבקש מכם לבחור מספר מילים אשר הלקוחות שלכם ככל הנראה יחפשו על מנת להגיע אליכם. לאחר מכן הוא יצור מודעה אשר תופיע עבור אותם הביטויים בתוצאות החיפוש.

חשוב לקחת בחשבון בכל הנוגע לביצוע פרסום בגוגל כי קיימת תחרות, ואינכם האנשים היחידים המתחרים על אותו קהל יעד. כדי לקבוע מה יהיו המודעות אשר יוצגו בעמוד תוצאות החיפוש, גוגל מפעילה מכרז בו המפרסמים מגישים הצעות מחיר אותן יהיו מוכנים לשלם בכל פעם שמבוצעת הקלקה על המודעה הספציפית שלכם. במידה והצעתם מחיר גבוה לקליק, סביר להניח שהמודעה של העסק שלכם תופיע בתוצאות החיפוש. כלומר, ככל שהמחיר המוצע גבוה יותר כך גדל הסיכוי להופיע בתוצאות החיפוש על ידי פרסום בגוגל.

כאשר מדובר על פרסום ממומן בגוגל, יש חשיבות גם לציון האיכות אשר גוגל נותן לכל מודעה בהתאם לפרמטרים שונים. ציון איכות גבוה יגדיל את הסיכוי שאותה המודעה תופיע לפני מודעות אחרות בתוך מערכת פרסום בגוגל.

 

עבור מי זה כדאי

התשובה הקצרה היא – כמעט עבור כל עסק. פרסום ממומן בגוגל נועד למעשה לכל מי שמחפש שירות או מוצר מסוים דרך מנוע החיפוש של גוגל. אם הלקוחות שלכם מגיעים אליכם דרך גוגל, זה סימן שעליכם להפגין נוכחות שם. פרסום בגוגל היא אחת השיטות היעילות כיום כדי להגיע לקהל לקוחות גדול יותר. הוא מוצא את הלקוח הפוטנציאלי בנקודה בה הוא כבר מחפש שירות או מוצר מסוים, ואתם נדרשים רק להיות שם – בצורה אטרקטיבית. השקעה בצורות שונות של פרסום ממומן בגוגל מאפשרת לכם להשיג יותר בולטות עבור העסק וגם להגיע אל הלקוחות שקיבלו החלטה וכמעט בדרך להרים אליכם טלפון או לשלוח מייל.

דגשים נוספים

המערכת של פרסום ממומן בגוגל מותאמת כמובן למכשירים ניידים, והיות וכולנו נמצאים עם הסמארטפון שלנו רוב היום – המודעה שלכם יכולה להופיע גם שם. חשוב לבחור בחברה אשר מבצעת קידום לאחר שערכה מחקר מקיף בנוגע מילות המפתח והביטויים הרלוונטיים לעסק, והולמים גם את אופי הפעילות העסקית שלכם. עליכם להחליט ביחד על תקציב ריאלי במסגרת העומדת לרשותכם ולוודא כי הגורם שמבצע את הפרסום עבורכם מבצע כל העת תהליכי בקרה ואופטימיזציה של הקמפיין. גם ניסוח המודעות צריך להיות כזה המותאם עבור קהל היעד שלכם ומניע אותו בצורה מיטבית לפעולה.

 

כתוב תגובה

פרסומת