מאי 16, 2019
Admin

סגנונות מגוונים בעולם הקרמיקה

בעיצוב הבית אין גבול (כמעט) לאפשרויות. גם בחומרים השונים אשר בהם עושים שימוש יש שינויים וחידושים כל העת. קחו לדוגמה את הקרמיקה: אותו חומר בסיסי שניתן למצוא בכל בית, אותם אריחים שניתן לעשות בהם שימוש בחדרי אמבטיה או במטבח מתחדשים לאורך זמן. כיום ניתן למצוא אריחי קרמיקה דמוי פרקט לריצוף חדרי אמבטיה, אריחי קרמיקה למטבח בסגנונות שונים ועוד מגוון חידושים.

קרמיקה עבור מטבחים

כאשר אנו מדברים על קרמיקה למטבח הכוונה היא לחיפוי קירות המטבח באמצעות אריחי קרמיקה. קרמיקה אשר מיועדת למטבח צריכה להשתלב בצורה הרמונית בשפה העיצובית של חלל המטבח והבית כולו. תהליך התאמת קרמיקה דורש מחשבה ותכנון מוקדם, ממש כמו לפני הנחת קרמיקה דמוי פרקט או אריחי קרמיקה אחרים. בראש ובראשונה חשוב למדוד בצורה מדויקת את קירות המטבח והחלל העומד לרשותנו. צריך לקחת בחשבון גם את המרכיבים השונים אשר מצויים במטבח כמו דלתות, ארונות, חלונות וכן הלאה.
לאחר שמדדנו את המקום העומד לרשותנו במטבח, נידרש לבחור את גודל מרצפות הקרמיקה. מרצפות קרמיקה למטבח יכולות להיות בגודל קטן של פסיפס ולהגיע גם למשטחים ענקיים. השיקולים אותם יש לקחת בחשבון כאשר בוחרים את גודלו של האריח ינבעו מגודלו של המשטח העומד לרשותנו ובסוג המראה אותו נבקש לקבל בסוף התהליך. תהליך מדידת השטח וקביעת גודל האריחים יהיה זהה גם במידה ונידרש לבחור אריחי קרמיקה דמוי פרקט.

אריחי קרמיקה מסוגים שונים

כאמור, בחירת קרמיקה למטבח תלויה כמובן בשטח העומד לרשותנו. אריחי קרמיקה גדולים יאפשרו תחזוקה וניקיון פשוטים יותר מאשר אריחי קרמיקה קטנים יותר. זהו גם שיקול משמעותי בדרך לבחירת אריחי הקרמיקה המתאימים ביותר עבורכם.

טכנולוגיה חדשה מאפשרת לנו להרחיב את עולם הקרמיקה גם לאזורים חדשים. הדרישה ההולכת וגוברת למראה טבעי וחמים בשילוב תחזוקה מינימלית מתבטאת בשימוש באריחי קרמיקה דמוי פרקט. המראה המתקבל הוא של פרקט, אך עם כל היתרונות שבקרמיקה. אריחי קרמיקה אלה הם חזקים מאוד ועמידים. השימוש בהם אינו מוגבל רק עבור קרמיקה למטבח על צורותיה השונים, אלא גם בחללים עם לחות כמו חדרי אמבטיה, בריכות, מרפסות וכן הלאה.

עיצוב חללים נעימים וחמימים

תחזוקה קלה ופשוטה היא המפתח לבחירה בסוגי קרמיקה שונים. כך למשל בבחירת קרמיקה למטבח הבחירה באריחים הגדולים תהייה מהסיבה כי הם דורשים תחזוקה מועטה ביחס לאלה הקטנים יותר. שימוש בריצוף קרמיקה דמוי פרקט מאפשר להעניק לחללים שונים אווירה אחרת. המראה דמוי הפרקט מעניק תחושה של עיצוב כפרי, חמים ומלא בסטייל. יחד עם זאת, בשונה מפרקט, אשר דורש שגרת תחזוקה אינטנסיבית יותר, קרמיקה דמוי פרקט מצריך תחזוקה מינימלית עם כל היתרונות הגלומים במראהו של הפרקט. יתרון נוסף של ריצוף זה הוא מבחר האפשרויות. ניתן לבחור מתוך מגוון דוגמאות ועיצובים כיד הדימיון הטובה ולאפשר מראה מעוצב יותר של החלל.

כתוב תגובה

פרסומת