מאי 16, 2019
Admin

מסיבת הרווקים המושלמת

תכנון מסיבת רווקים יכול להיות משימה מאתגרת, שלא לומר מעט מורכבת. מצד אחד, רוצים לבלות בקבוצה ומצד שני רוצים שכל מי שמגיע יהנה ויחגוג עם חתן האירוע. אם אתם מתלבטים בנוגע לארגון מסיבת רווקים לחבר הכי טוב, כדאי לחשוב על כיוונים כייפים. נסיעה משותפת לחו"ל, לסוף שבוע של בילוי וספורט יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת. בין הופעות בלונדון או רכישת חבילות ספורט לקבוצה שהוא אוהד תוכלו לבלות כמה ימים אחרונים של רווקות – בכיף גדול.

לתכנן סופ"ש בלתי נשכח

הדרך לסוף שבוע של מסיבת רווקים בחו"ל מתחילה בבחירת האטרקציות. חישבו האם הוא חובב ספורט ואילו קבוצות הוא אוהד. כדאי לבדוק לגבי רכישת חבילה מבין חבילות ספורט רבות ולתכנן את הנסיעה בהתאם לכך. צפיה במשחק כדורגל של קבוצה אהודה היא בילוי בהחלט מהנה וכיום הוא נגיש הרבה יותר. אם החבר פחות בעניין של כדורגל אבל אוהב הופעות, תמיד ניתן למצוא הופעות בלונדון של האמנים הכי פופולאריים ולכוון את הנסיעה בהתאם. ואם אתם רוצים לשלב בין השניים: גם חבילות ספורט וגם הופעות בלונדון, כדאי לכם לשקול לעשות זאת. ההנאה מובטחת.

דגשים חשובים

בין אם אתם מתכננים מסיבת רווקים ומתלבטים לגבי חבילות ספורט מתאימות או שאתם מעוניינים לנסוע כמה חברים אל הופעה מתוך מגוון הופעות בלונדון – כדאי לתכנן. תכנון מראש הוא אמנם הדבר שהכי מפחיד אנשים ספונטניים, אך זה ממש לא אומר שאתם צריכים לבלות חודשים בתכנון הנסיעה. כל מה שחשוב לעשות בנוגע לתכנון זה להחליט על תאריכים שנוחים לכל מי שנוסע (במידה ונוסעים בקבוצה), לקחת בחשבון הופעות בלונדון או בכל מקום אחר באירופה שמתחשק לכם לראות – ופשוט להזמין כרטיסים. האפשרויות כיום הן רבות ומגוונות, ואפשר ממש בקלות ובמחירים משתלמים לבחור בין מבחר של חבילות ספורט או כרטיסים להופעות.

הכל כלול?

ובכן, כמעט הכל. חבילות ספורט כוללות על פי רוב את כרטיסי הטיסה, מלון וכמובן כרטיס למשחק הרלוונטי. אם חשקה נפשכם בהזמנת כרטיסים עבור הופעות בלונדון או בכל יעד אירופאי אחר, יתכן ותוכלו למצוא כרטיסים המשלבים גם מלון וטיסה לצד ההופעה עצמה. אם אתם אוהבים להיות גמישים, גם זה אפשרי. ניתן בהחלט לבחור בחבילה שאינה כוללת מלון ובכך להינות מעלות נמוכה של הכרטיסים. התקופה הלוהטת של הופעות בלונדון, ברצלונה ויתר מדינות אירופה היא כמובן בחודשי הקיץ, אך בהחלט תוכלו למצוא כרטיסים גם בחודשי השנה האחרים. חבילות ספורט הולכות יד ביד עם תאריכי המשחקים השונים בליגות האירופאיות. קחו בחשבון שבמידה ומטרת הנסיעה היא חגיגת מסיבת הרווקים של חבר, הרי שכדאי לבדוק האם בתאריכים עליהם חשבתם יש בכלל הופעות מעניינות או משחקים חשובים. בשורה התחתונה, חבילות ספורט מיועדות כמובן לחובבי ענפי ספורט שונים. במידה והחבר שלכם אינו נחשב לאוהד ספורט נלהב, אולי שווה לחשוב על אפשרות אחרת. מה שבטוח שהחוויה של הופעה של אמן אהוב באווירה חו"לית היא משהו שסביר להניח שכמעט כולם יתלהבו ממנו.

 

כתוב תגובה

פרסומת