אוק 31, 2019
Admin

לוח וגיר…וחולצה לבית הספר

שנת הלימודים נפתחה, החגים כבר מאחורינו, אבל יש מי שעדיין מחפשים חולצות בית ספר. הכוונה היא לאותן חולצות טי רגילות וצבעוניות שמודפס עליהן סמל בית הספר בו לומדים הילד או הילדה. בשלב זה של השנה, סביר להניח שכבר רכשתם מספר חולצות אך אתם מעוניינים להרחיב את המבחר הקיים. התחשבות במזג האוויר המשתנה, הדפסה איכותית ובחירה נכונה של החולצה עצמה, הם רק חלק מהפרמטרים שצריך לקחת בחשבון ושעלולים לתסכל כל כך את ההורים המבולבלים. בואו נעשה קצת סדר בעניין.

מאיפה לקנות ובאילו כמויות?

שאלת השאלות. יש כיום מגוון של חנויות שמציעות מכירה והדפסה של חולצות בית ספר. המבחר קצת מבלבל. ניתן לרכוש את החולצות אונליין באתרים השונים או להגיע לחנות הפיזית ולרכוש את החולצות שם. לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה. כשקונים באינטרנט חשוב לקחת בחשבון את ההתאמה של החולצה לילד. וודאו שיש לכם את המידה הנכונה והמדויקת כשאתם מבצעים את הקניה. כמו כן, בקניה אונליין לא תמיד נוכל להתרשם מאיכותו של הבד. היתרון הוא בנוחות הקניה, באפשרות לעשות את זה מהבית ולחסוך זמן ולעתים גם כסף. ברכישת חולצות בית ספר בחנות עצמה ניתן לראות את החולצה והבד ממנו היא עשויה, ונמנעות טעויות בבחירת המידה המדויקת.
בנוגע לכמויות שאותן נרצה לרכוש, כדאי להניח מראש שבגילים הצעירים הילדים נוטים יותר להתלכלך ולכן עדיף לרכוש כמות גדולה יותר. אם אתם לא מעוניינים לכבס את החולצות בתדירות גבוהה, מומלץ לרכוש מספר רב יותר של חולצות. רק אתם תדעו בדיוק כמה חולצות נדרשות לכם, אך רצוי שמספרן יהיה כמספר ימי השבוע פלוס כמה חולצות "אקסטרה".

לדעת לבחור נכון

 בחירה מוצלחת של חולצות בית ספר עשויה לחסוך לכם לא מעט כסף. כדי לבחור בתבונה, צריך לשים לב בראש ובראשונה לאיכות הבד. כאשר הבד מספיק איכותי, החולצה לא תתכווץ יתר על המידה בכביסה ולא תאבד צורה בשימוש מתמשך. כמו כן, מומלץ לבחור חולצות שבהן הצבע הוא עמיד ואינו דוהה מיד לאחר הכביסה הראשונה.
לאחר שבדקנו את שני אלה, חשוב להתייחס לסמל בית הספר. קחו בחשבון שלא בכל חנות שמבצעת הדפסות על חולצות בית ספר יהיו את כל סמלי בית הספר האפשריים. לפני שאתם בכלל בוחרים חולצה, רצוי לברר עם החנות האם היא מחזיקה את סמל בית הספר הרלוונטי.
פרמטר נוסף וחשוב מאוד לילדים הוא הצבעוניות של החולצות. במידה ואתם מתכננים לרכוש חולצות בכמה צבעים, וודאו שקיים מבחר של צבעים בחנות הספציפית.
באשר לבחירת המידה הנכונה, כדאי לרכוש חולצות בית ספר במידה הנוכחית של הילד או הילדה, ורק במידת הצורך (כאשר החולצה נעשית קטנה ולא מתאימה) לגשת לרכוש חולצות נוספות. עשו זאת כדי לא "להיתקע" עם מלאי של חולצות שאין להן שימוש.

כתוב תגובה

פרסומת