מאי 30, 2021
Admin

קפה עד הבית

משמח לגלות שיותר ויותר חובבי קפה יכולים למצוא בקלות את הקפה שהם אוהבים, ולהכין אותו מבלי לצאת מהבית. בין אם אתם טיפוסים של קפסולות אספרסו או אוהבים את הקפה שלכם פחות חזק, תוכלו למצוא את הטעם שלכם בתוך המגוון העשיר שקיים היום. יותר מזה, השנה האחרונה לימדה אותנו שאפשר בהחלט להסתמך על הזמנות של מוצרים באינטרנט ולכן גם מי שפחות בעניין של קפסולות ויותר בעניין של קפה טורקי למשל, יכול ליהנות מקפה מצוין עד פתח הבית.

איזה סוג?

הדבר הראשון שכדאי לחשוב עליו לפני שמזמינים קפה טורקי או קפסולות אספרסו הביתה הוא על איזה סוג שתייני קפה אתם. יכול להיות שאתם היחידים בבית ששותים קפה או שדווקא המשפחה שלכם אוהבת קפה – והרבה ממנו. כדאי לחשוב מה סוגי הקפה העדיפים עליכם: האם אתם אוהבים את הקפה שלכם חזק או שאתם נהנים יותר מהטעמים העדינים של הקפה? או אולי אתם אוהבים הפתעות שונות בקפה שלכם: טעם של אגוזים, טעם קרמל או וניל? יכול בהחלט להיות שתרצו לערבב בין מספר סוגים של קפסולות אספרסו ולא להתחייב לסוג אחד. יכול מאוד להיות שקפסולות הן פחות הקטע שלכם ואתם נשארים נאמנים לאותו קפה טורקי ולא מוכנים להחליף אותו בשום אופן. גם כאן תוכלו להזמין את הקפה אליכם הביתה, לא לפני שתבדקו האם אתם רוצים קפה עם הל או בלעדיו.

כמה שותים?

ההזמנה הראשונית של קפה טורקי או קפסולות אספרסו יכולה להיות טיפה מאתגרת. סביר להניח שלא תדעו בדיוק מהי כמות הקפה הדרושה לכם. במקום לשער ואולי לפספס, כדאי לקחת רגע ולבדוק מהם הרגלי הקפה שלכם. יכול להיות שמישהו במשפחה שותה כמה וכמה כוסות קפה טורקי ביום, או אולי מעדיף מספר גדול של קפסולות אספרסו. ואולי בכלל אותן קפסולות אספרסו מיועדות למקום העבודה? בין אם מדובר במשרד קטן או בחברה גדולה, הכמות חשובה בהחלט. אם הקפסולות מיועדות למספר אנשים, כדאי להזמין כמה אופציות כדי שניתן יהיה לגוון. לאורך הדרך תגלו כמה בדיוק צריך מכל סוג.

לא לחשוש להעיז

מרגישים שקצת נמאס לכם להיות הטיפוסים של קפה טורקי רגיל או קפסולות אספרסו מסוג מסוים? למה שלא תגוונו. עולם הקפסולות מאפשר כיום לבחור בין מגוון של סוגי קפה, בטעמים, ניחוחות ועוצמות משתנים. זה היופי בשימוש בקפסולות והיתרון המהותי שלהן. תוכלו לגוון לצד הקפסולות הרגילות שלכן עם כמה קפסולות קצת שונות. יכול להיות שתגלו שאתם דווקא מאוד אוהבים טעם וניל עדין עם האספרסו שלכם, או זקוקים לקפה בעוצמה רבה כדי להתניע את היום. אל תחששו לנסות, כי בסופו של דבר תמצאו את הקפה המתאים לכם בדיוק. בהחלט יש סיכוי שטעם שאהבתם במיוחד והחלטתם להזמין ממנו אליכם הביתה, הופך להיות הקפה המועדף עליכם בכל בוקר.

כתוב תגובה

פרסומת