יונ 8, 2021
Admin

מתוק מהעץ – היישר למטבח

יש לכם חשק לעוגה טעימה, פשוטה להכנה וכזו שתשאיר אתכם עם טעם של עוד? אתם כנראה מתכוונים להכנת עוגת מייפל. העוגה הזו מאפשרת גם למי שממש לא ניחן בכישרון אפיה להכין עוגה טעימה להפליא. רק שימו לב, שיש קאץ': מייפל טבעי הוא המרכיב שאסור לכם להוציא מהמתכון.  פשוט, כי הטעם לא יהיה אותו דבר אם תבחרו בסירופ מייפל שאינו טבעי. סירופ המייפל מגיע היישר מקנדה, שם מתמחים בייצור שלו. הוא מתוק מתוק ומיוחד מאוד.

לא להתפשר על איכות המרכיבים

סירופ מייפל טבעי מופק באופן טבעי מעץ אדר. הוא טבעי משום שהוא לא מכיל תוספת של סוכר ולצד זה מכיל סידן, אבץ, מגנזיום ואשלגן, מינרלים חשובים מהטבע. הבחירה בו להכנת מאכלים שונים היא בחירה נבונה, משום שגם טעמו של סירופ מייפל טבעי הוא מצוין וגם הוא משדרג כל מתכון החל ממתכון להכנת עוגת מייפל ועד לרוטב טעים לפנקייקים. אם כך, שווה בהחלט להשקיע בסירופ טבעי, איכותי וכזה שהמטבח שלכם ירוויח ממנו. יש לא מעט סוגים של מייפל טבעי, והרבה סירופ מייפל שאינם טבעיים ואינם עשויים מאה אחוז מייפל. טעמם בהחלט שונה מסירופ המייפל הטבעי והם מכילים חומרים נוספים כמו סוכר בכמות גבוהה. לכן, השקעה ברכישת סירופ טבעי יכולה לעשות את כל ההבדל מעוד מאכל – למתכון מנצח.

לא רק בקינוחים

מי שנתקל לראשונה באיכויות של מייפל טבעי במטבח, בוודאי עלול לחשוב שהייעוד שלו הוא להכנת עוגת מייפל וקינוחים שונים בלבד. זה כמובן ממש לא מדויק. סירופ מייפל טבעי יכול כמובן לשדרג כל קינוח, אך ניתן בהחלט להשתמש בו כאשר מכינים עוף, בשר וכמובן מנות צמחוניות שונות. סירופ מייפל טבעי אינו מתוק יתר על המידה ולכן הטעם שלו לא "משתלט" על טעמי המנה. כמו כן, בדרך כלל לא דרושה כמות גדולה ממנו ולכן השימוש בו חסכוני. סירופ המייפל כמובן מככב בקינוחים כמו עוגת מייפל, גלידות, פנקייקים וכן הלאה. הוא מעשיר כל מנה בטעם ייחודי, וכאשר הוא טבעי המנה טעימה פי כמה.

התוספת המנצחת

קינוחים? אמרנו, מנות עיקריות? ציינו. יש עוד ממלכה שבה סירופ מייפל טבעי מככב. כן, מעבר להכנת עוגת מייפל או עוף עם סירופ מייפל, בהחלט ניתן לעשות בסירופ מייפל שימוש גם במשקאות שונים. כאשר אתם מכינים משקה כלשהו בתוספת של סירופ מייפל, כדאי מאוד להיצמד למתכון שלו. הסיבה היא שהמייפל, גם אם מדובר במייפל טבעי, יכול להיות מעט דומיננטי במשקאות ולכן כדאי לעשות בו שימוש מתון. כשהקיץ מתקרב, סירופ מייפל ישדרג כל מילקשייק או קפה קר. הוא יוסיף מתיקות מעודנת שהופכת כל משקה שגרתי – למשהו מיוחד. תוכלו למצוא לא מעט מתכונים באינטרנט שמסבירים בצורה ברורה איך להשתמש בסירופ מייפל גם במשקאות. כדאי גם כאן להשתמש בגרסה הטבעית שלו.

כתוב תגובה

פרסומת